Hodepine

Lolitaa

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Hei!
Er 12+0 imorgen.
Har i to dager nå hatt en drepende hodepine, og ingenting funker. Idag måtte jeg gå hjem fra jobb etter halve vakta, og tviler på at jeg er i form til jobb imorgen.

Jeg har sovet, drukket og tatt paracet. Noen som har tips å triks?

Har tenkt at det kanskje er blodtrykket som er høyt, men hva er det som gjør at det er høyt min tro?

Hjelp

Hei!
Er 12+0 imorgen.
Har i to dager nå hatt en drepende hodepine, og ingenting funker. Idag måtte jeg gå hjem fra jobb etter halve vakta, og tviler på at jeg er i form til jobb imorgen.

Jeg har sovet, drukket og tatt paracet. Noen som har tips å triks?

Har tenkt at det kanskje er blodtrykket som er høyt, men hva er det som gjør at det er høyt min tro?

Hjelp
Jeg har også hatt intens hodepine noen dager. Minner litt om den jeg som regel har dagen før mens. Dukket opp 12+0.. Føler jeg drikker vann hele dagen, men likevel blir det aldri nok. Spent på blodtrykket jeg også. Skal heldigvis til legen på fredag.

God bedring til deg, håper snart det går over for oss begge.

Det er ganske vanlig med hormonhodepine når gravid. Trenger ikke ha noe med blodtrykket å gjøre :) og den kommer selv om du har gjort alt annet riktig, desverre!

Har hatt hodepine siden fredag, men sammen med feber og dårlig form. I de siste dagene er sår hals, tett nese og hoste også kommet.. Venter fortsatt på at det skal gi seg...

Okei men da er jeg ikke den eneste ihvertfall :p

Jeg sliter med ekstrem migrene og hodepine i svangerskspet. Så vi er flere!

Starta med hormonell hodepine her også rundt 11+6.. Slitsomt!

Hodepine i dag, sammen med tett nese og dårlig allmenntilstand.. ser ut til at vi er mange :P

Back
Topp