Hodepine

Bollibompa

Betatt av forumet
Novemberlykke 2018
Ojojoj for en hodepine jeg har fått. Begynte i går og varer fremdeles. Er litt redd for å ta mye smertestillende men tok to Paracet i går. Merkelig nok var «dagens ord» på Gravid og barn akkurat om at det visstnok er vanlig med hodepine. Er 11+6. Veldig slitsomt hvis dette skal vedvare. Heldigvis har dog den aller verste kvalmen gitt seg, så er bare innimellom. Kvalme og hodepine er kjip kombinasjon.

Flere som sliter? Noen tips annet enn vann, Paracet og hvile. Burde kanskje gå en tur men orken er ikke helt der akkurat nå.

Ojojoj for en hodepine jeg har fått. Begynte i går og varer fremdeles. Er litt redd for å ta mye smertestillende men tok to Paracet i går. Merkelig nok var «dagens ord» på Gravid og barn akkurat om at det visstnok er vanlig med hodepine. Er 11+6. Veldig slitsomt hvis dette skal vedvare. Heldigvis har dog den aller verste kvalmen gitt seg, så er bare innimellom. Kvalme og hodepine er kjip kombinasjon.

Flere som sliter? Noen tips annet enn vann, Paracet og hvile. Burde kanskje gå en tur men orken er ikke helt der akkurat nå.

Jeg har hatt flere runder med hodepine. Grusomt! Saltshot har hjulpet meg litt...

Åpne et vindu så du får litt frisk luft? :) har hatt noen runder med helt grusom hodepine selv, begynte dagen før det sto som "dagens visdomsord" på appen :hilarious: har bare kjørt på med mye søvn, frisk luft (på sofaen om jeg ikke orker gå ut:hilarious:) og masse vann. :)
Lykke til!! :Heartred

Har også vært plaget med hodepine. Et par ganger den har vært så ille at jeg har tatt 500 mg Paracet. Ellers har der hjulpet å lukke øynene 20-30 minutter etter jobb.

Samme her . Mye plaget med hodepine... skal vist ikke skade med Paracet... fikk i allefall beskjed om å ta 1 g Paracet x 4 i døgnet ved betennelse i visdomstann.. tenkte mitt om den lille,men ifølge lege/farmasøyt var det "godkjent".
Å farris i bøttevis hjelper :hilarious:

Jeg slår ett slag for salt shot :) Tok en for 1 t siden, og 1 Paracet. Hodet er nesten bra!!! :)

Paracet alene fungerer ikke på meg nå.

Jeg slår ett slag for salt shot :) Tok en for 1 t siden, og 1 Paracet. Hodet er nesten bra!!! :)

Paracet alene fungerer ikke på meg nå.

Hva er saltshot? Shotter du salt? Har aldri hørt om det før :p

Er på dag 3 med iiiiintens hodepine nå. Føler med deg. Føler ikke at Paracet hjelper. Er 10+2.

Så hvor mye salt ift vann tar Dere som shotter dette?

Er på dag 3 med iiiiintens hodepine nå. Føler med deg. Føler ikke at Paracet hjelper. Er 10+2.

Så hvor mye salt ift vann tar Dere som shotter dette?

Jeg tar 1 Ts i ett shot glass og fyller opp med vann. (Rører rundt) Noen ganger tar jeg ett glass til litt senere.
Jeg merker at kroppen min «verker» etter salt. Sikkert fordi det har blitt lite variert kost de siste 9 ukene pga dårlig form.

Jeg bruker Himalaya salt, btw.

Back
Topp