Hodepine

Lilleklomp18

Forelsket i forumet
Jeg har fått en hodepine som aldrig gir seg, bare øker i intensitet. Skulle heller ha byttet det ut med rier :shifty: men den gang ei.
Har hatt siden onsdag og igår kveld sluttet Paracet å du be mot den også.. noen som har andre tips?:anyone

Drikker mye vann fra før og enda mer nå så ikke mangel på væske

Jeg har fått en hodepine som aldrig gir seg, bare øker i intensitet. Skulle heller ha byttet det ut med rier :shifty: men den gang ei.
Har hatt siden onsdag og igår kveld sluttet Paracet å du be mot den også.. noen som har andre tips?:anyone

Drikker mye vann fra før og enda mer nå så ikke mangel på væske

Har ikke noen tips, kan bare si at jeg har vært plaget med mye hodepine til og fra i 3. trimester selv. Bare vær obs på at hvis du plutselig får synsforstyrrelser i tillegg, så kan det være sv.skapsforgiftning og da ville jeg ringt føden direkte.

Har ikke noen tips, kan bare si at jeg har vært plaget med mye hodepine til og fra i 3. trimester selv. Bare vær obs på at hvis du plutselig får synsforstyrrelser i tillegg, så kan det være sv.skapsforgiftning og da ville jeg ringt føden direkte.
Ehh....hatt litt slike "lyslenker" som ramme i synes av og til i dag.... sikkert ikke bra det da...
Tenkte først at det er migrene som var kommet, men kjenner at det er ikke samme smerte og migrenen er sterkere

Men nevnt disse "lyslenkene" til jm tidligere ved når jeg reiser meg av og til eller snur meg for fort. Hun sa ikke noe på det

Ehh....hatt litt slike "lyslenker" som ramme i synes av og til i dag.... sikkert ikke bra det da...
Tenkte først at det er migrene som var kommet, men kjenner at det er ikke samme smerte og migrenen er sterkere

Men nevnt disse "lyslenkene" til jm tidligere ved når jeg reiser meg av og til eller snur meg for fort. Hun sa ikke noe på det

I forrige sv.skap hadde jeg hodepine med synsforstyrrelser og da sendte jordmor meg sporenstreks til legevakta enda jeg hadde vært på kontroll noen dager tidligere og blodtrykket var normalt.
Hun ba meg ta med urinprøve. Alt var bra hos meg, men legen sa det var bra jeg kom.

Jeg syns absolutt ikke du skal ta noen sjanser, jeg ville ringt føden ( så nært termin er det de som har ansvaret) og bedt om en sjekk fordi du er bekymret for hodepine og synsforstyrrelse. Ikke nevn et ord om migrene, ta med urinprøve.

Eklampsi plutselig er sjeldent så vidt jeg har fått med meg, men det KAN oppstå.

Mener ikke å stresse deg, men ingen vits i å ta risken. Du har jo en ferdig bebis i kroppen.

Få deg en sjekk :-) bedre med en for mye enn en for lite!
Men det KAN også være migrene... jeg fikk økende migrene på slutten av sv.skapet og nå etter fødsel. Jeg hadde høyt bt forresten så sv.forgiftning ble jeg sjekket for ofte. Hadde også ekstra kontroller på sykehuset. Men det var altså migrene....

Okei, da riger jeg jm i morgen om den ikke har gitt seg :-) så langt å dra til føden for en sjekk så jm sjekker alltid før vi evt drar inn til føden her ;p

Takker for opplysninger! Ikke tenkt tanken og alltid trudd at hadde man det ikke i første svangerskap, så får man ikke i de andre svangerskap - men leste meg litt opp og burde få sjekket det ut om jeg fortsatt har hodepinen i morgen.

Okei, da riger jeg jm i morgen om den ikke har gitt seg :) så langt å dra til føden for en sjekk så jm sjekker alltid før vi evt drar inn til føden her ;p

Takker for opplysninger! Ikke tenkt tanken og alltid trudd at hadde man det ikke i første svangerskap, så får man ikke i de andre svangerskap - men leste meg litt opp og burde få sjekket det ut om jeg fortsatt har hodepinen i morgen.

Det var en form for migrene hos meg som Lizz her oppe sier, så alt kan være i orden, men siden det også er symptomer på noe langt verre burde det sjekkes.
Godt å få det avklart, så slipper du være bekymret. Håper jm tar deg inn raskt. Du kan også dra på legevakten.

Jeg har de siste 2 ukene hatt hodepine til og fra, økende siste uken. Var på kontroll på fredag og hadde litt høyt blodtrykk, men fin urin. Fikk beskjed om å kontakte føden ved synsforstyrrelser, smerter under hø ribbeinsrand, uvelhet eller økende hodepine.

Bra hodepinen ikke var der i dag tidlig! God bedring! Grusomt slitsomt med hodepine...

Hodepine og svimmelheten kom etterhvert og skal inn til legevakt for sjekk :-) sikkert ingenting men så får vi det sjekket og tankene ut av hodet

Back
Topp