Hodepine...

Miiniputt

Glad i forumet
Junilykke2018
Fler som sliter med hodepine?
Jeg har plutselig flere migreneanfall i uken (har nesten ikke hatt ett enste et på 5 år) og nå «smeller» det i hodet hver gang jeg reiser meg eller beveger meg (gikk mellom to butikker på kjøpesenteret=bang...)

Jeg blir så sliten av det :/ forrige gang hadde jeg ingenting..

Sånn - nå har jeg klagd ferdig :p

Har også hodepine og migrene til tider så føler med deg :( skal sies at jeg har færre anfall enn før jeg ble gravid, men nå får jeg ikke ta noen andre medisiner enn paracet. Hvilket betyr kraftigere anfall og lengre varighet. :dead::dead:

Hadde før migrene i forbindelse med mens. Ikke hatt migrene siden jeg ble gravid, men hatt noen få dager med skikkelig hodepine!

Hadde før migrene i forbindelse med mens. Ikke hatt migrene siden jeg ble gravid, men hatt noen få dager med skikkelig hodepine!

Sist gang jeg gikk gravid fikk jeg migrene de dagene jeg skulle hatt mens. Ikke plaget denne runden eller utenom

Jeg har lett hodepine, og JM mente det skyldtes blodtrykk som var akkurat på grensa til for høyt! Gå og sjekk blodtrykket for sikkerhets skyld:-)

Jeg har lett hodepine, og JM mente det skyldtes blodtrykk som var akkurat på grensa til for høyt! Gå og sjekk blodtrykket for sikkerhets skyld:)
Sjekket i går, og det var bra :) men tror faktisk jeg skal holde det under oppsyn. For de første to gangene hun sjekket var hun ikke fornøyd

Jeg sliter masse med daglig hodepine. Bådem migrene migrenehodepine, som ikke ender i anfall, og generell hodepine. Har fått begynne på betablokkere igjen, og har ikke hatt noe vondt i hodet de to siste dagene.

Har vondt i hode men ikke migrene.
Off. Må være slitsomt å gå slik.
Her er det bare irriterende

Har det ofte.. må bare stoppe opp, knipe igjen øynene å håpe jeg ikke svimer av(er alene hjemme fra 0700 til 2000 hver dag) må holde meg i noe så jeg vet jeg er i live.. helt grusomt..

Jeg slet mange dager på rad i forrige uke med veldig intens hodepine, hadde det også litt i starten av graviditeten. Regner med det skyldes hormoner og litt lite væske..

Jeg har migrene, men ikke hatt et anfall på flere år. Da jeg var ca 8-9 uker på vei fikk jeg plutselig 4 anfall på en uke, var et par uken etter. Har ikke hatt problemer de siste ukene, så jeg satser på at det var de voldsomme hormonene som utløste de og det ikke blir mer problemer!

Hodepinen har dukket opp her også:banghead:

Off, jaa kjenner den! Spesielt når jeg stresser litt, jobbet mer enn jeg burde eller lignende [emoji21]

Back
Topp