Hodepine!

ØnskerEnTil

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Febbisbebbis'18
Aaah, jeg blir gal! Konstant hodepine på den 8. dagen nå [emoji29] Vil ikke knaske Paracet heller, men må ta i ny og ne for å overleve dagene på jobb [emoji53] Utrolig slitsomt når det er så vondt at jeg våkner av det på nettene.
Noen flere som sliter med det? Og hva gjør dere for å bli kvitt den?[emoji85]
 
Hatt det sånn i 2 dager nå selv.. holder på å bli sprø :/ ingen tips dessverre, annet enn å drikke enda mere vann.. ikke at det hjelper for meg :shifty:
 
Samme her[emoji17] Vært sykemeldt i en uke nå pga det. Det jeg føler har hjulpet meg er søvn, drikke og frisk luft[emoji108] Masse god bedring[emoji4]
 
Jeg har slitt med hodepine siden jeg kom inn i puberteten, og når jeg er gravid er det ett herlig avbrudd fra hodepine :)
Er mye stoffskifte-trøbbel i familien, så vil tro at disse "ville hormonene" er noe til endelig å have i balanse :p Så kan ikke klage, men føler veldig med dere! Er ganske tungt å gå med hodepine dag ut og dag inn.
 
Samme her[emoji17] Vært sykemeldt i en uke nå pga det. Det jeg føler har hjulpet meg er søvn, drikke og frisk luft[emoji108] Masse god bedring[emoji4]

Tusen takk [emoji173] Pleier å være bedre etter en lur, men dagene er så fulle, så jeg rekker ikke sove før seint på ettermiddagen. Vanligvis ligger det bare og småmurrer hele tiden, men i natt våknet jeg faktisk av hodepinen og fikk ikke sove igjen, så da var det veldig vondt. Har vært masse stress på jobb denne uka, så det har nok trigget det [emoji29]
God bedring til deg også![emoji1317]
 
Samme her! Så igår var eg å tok akupunktur og idag et hodepinen vekke. Hatt hodepine hver dag i 3 uker.

Så bra du ble kvitt den! Her er akupunktur helt uaktuelt, ikke bare har jeg nålskrekk, men når jeg først dro på akupunktur sist jeg var gravid holdt jeg på å besvime[emoji28] Kunne bitt tenna sammen om det bare var vondt, men det er ikke noe særlig å bli svimmel og uvel av det [emoji85]
 
Jeg har slitt med hodepine siden jeg kom inn i puberteten, og når jeg er gravid er det ett herlig avbrudd fra hodepine :)
Er mye stoffskifte-trøbbel i familien, så vil tro at disse "ville hormonene" er noe til endelig å have i balanse :p Så kan ikke klage, men føler veldig med dere! Er ganske tungt å gå med hodepine dag ut og dag inn.

Da fortjener du et avbrudd fra den i graviditeten i alle fall! [emoji4] Tar det mye heller i noen mnd i svangerskap enn resten av livet [emoji85]
 
Om jeg ikke drikker nok vann en dag, blir jeg straffet med hodepine påfølgende dag....
 
Prøv å ta litt magnesium istedenfor Paracet [emoji1303] Ofte hjelper det, og da slipper du så mye smertestillende [emoji6]
 
Off, har hatt det av og på nå i ca.2uker. Ligger i bakhodet nesten hele tiden, så slår det til før det legger seg bak igjen. Merker ofte at nakken min er veldig spent til tider, håper virkelig der gir seg. Reagerer mye på lys, så vil helst ha det så mørkt som mulig. Måtte ty til paracet i går, ville bare sovne uten vondt :happy:
 
Begynte på jobb igjen etter ferie denne uken, og har hatt hodepine hver dag [emoji15] veldig spent på hvordan det går til uken, for da starter elevene [emoji4]
 
Det kan komme hodepine i perioder, hvis jeg anstrenger meg for mye.
 
Back
Topp