Hodepine

beate82

Betatt av forumet
Er det noen som er plaget av svangerskaps migrene?siden jeg ble gravid har jeg fått så vondt i hode.Er det greit å ta en parecet eller to?

Jeg var litt plaget av hodepine en periode. Det går helt greit å ta paracet! Bare hold deg unna Ibux!
God bedring!

Hei!
Ja her er det mye hodepine om dagen. En paracet eller to går greit, men jeg tar ikke noe annet enn det. Har også erfart at det hjelper en del hvis jeg ikke blir sulten, drikker mye vann og bruker solbriller når det er skarpt lys.
Migrene er noe herk. Blir du kvalm i tillegg når du får hodepine eller? Det gjør ofte jeg. Gjør alt jeg kan for å forebygge, men ikke alltid det går.

jeg sliter oxo tett med hodpine [:o]. lar være med å ta paracet til vanlig, men nå har jeg vært syk med influensa eller no sånt så da har jeg tatt.. slitsomt å ha så mye vondt i hodet assa! [:(]

Hvis du helst ikke vil ta piller kan jeg anbefale noe som heter Eis-Gel 2000. Det får du kjøpt på apotek eller i helsekost. Smør det i tinningen,panna og nakken når du har vondt i hodet- det hjelper faktisk [:D] God bedring!!

jeg sliter noe sinnsykt med hodepine nå, men legen sier det er bihulebetennelse her hos meg..Så for øyeblikket går jeg på penecillin kur....
Håper virkelig jeg blir kvitt hodepinen snart, hvis ikke så blir jeg gal [>:]

Stakkars deg [:(] Bihulebetennelse er ikke godt!! Jeg har faktisk ikke vært sjuk i det hele tatt etter at jeg ble gravid- håper det holder seg sånn!! det var visst ingen god trøst..

Ønsker deg riktig god bedring og håper du blir frisk snart [:)]

Back
Topp