Hodepine..

pirilen

Glad i forumet
har så sinnsykt vondt i hodet innimellom, nå har det vart i flere dager. Hva kan hjelpe? Prøver å drikke nok og sove nok, men føler ingenting hjelper.. tar paracet av og til, men begrenser det veldig!

Jeg sliter med det samme. Har hatt en intens hodepine siden i går morres. Dro til massør i dag for å prøve å få løsnet opp i nakken, men hodepinen gir seg ikke :( panodil hjelper heller ikke. Alt som pleier å funke, funker ikke nå, gaaah :arghh:

Utklipp fra norsk helseinformatikk: Hodepine er en svært vanlig plage og vil hos de aller fleste skyldes forhold som ikke har noe med svangerskapet å gjøre. Det kan være stress, kav og mas, stramme nakkemuskler etc. I starten av svangerskapet kan plutselige økninger av hormoner gi hodepine hos noen.

Samme her, det eneste som hjelper meg er søvn. Et par ganger har også kaffe hjulpet.

I natt har jeg testet lite søvn. Funket ikke helt det heller gitt :rolleyes:

Har slitt mye med hodepine selv, har en del av det til vanlig også pga stiv nakke.. Ibux gjør susen, men det kan jeg jo ikke bruke nå :-(

Jeg hadde også veldig mye hodepine i uke 12-14 men så sier legen at jeg hadde litt lite gjern i blodet å anbefalte meg å ta gjerntabeletter. Etter jeg startet på de har hodepinen også gitt seg i stor grad :) så kansje du/dere også har litt lite gjern?

Jeg hadde også veldig mye hodepine i uke 12-14 men så sier legen at jeg hadde litt lite gjern i blodet å anbefalte meg å ta gjerntabeletter. Etter jeg startet på de har hodepinen også gitt seg i stor grad :) så kansje du/dere også har litt lite gjern?
Godt tips! Har alltid hatt lite jern, så skal begynne å ta

Back
Topp