Hodepine

Hilla

Gift med forumet
Septembergull'17
Sensommerbarna 2019
Flere som sliter med hodepine? Har vært skikkelig intenst den siste uka, og i dag har det vært ganske ille syns jeg. Har sovet, drukket masse vann, tatt panodil... Ingenting hjelper :(

Kommer og går litt her... Vet ikke om jeg får det pga jeg er så svimmel og slapp? Drikker mye vann jeg også og så har jeg det relativt mørkt rundt meg.. Mye lys er virkelig ikke tingen.

Er det bare hormoner tru?

Kommer og går litt her... Vet ikke om jeg får det pga jeg er så svimmel og slapp? Drikker mye vann jeg også og så har jeg det relativt mørkt rundt meg.. Mye lys er virkelig ikke tingen.

Er det bare hormoner tru?

Har hørt at progesteron kan gi hodepine tidlig i svangerskapet. Aldri vært plaget med det i tidligere graviditeter da, så jeg håper det er hormoner, at det ikke er noe farlig liksom, og at det gir seg like raskt som det kom!

Har hørt at progesteron kan gi hodepine tidlig i svangerskapet. Aldri vært plaget med det i tidligere graviditeter da, så jeg håper det er hormoner, at det ikke er noe farlig liksom, og at det gir seg like raskt som det kom!
Det er nok det ja [emoji4]
Når jeg hadde ivf forsøket i november gikk jeg på noe som heter lutinus, og det er progesteron. Fikk masse hodepine av det husker jeg nå..
Er vel heller senere i svangerskapet man skal følge litt med på det med hodepine? Med tanke på svangerskapsforgiftning?

Jeg hadde mye hodepine forige uke og uka før det, men nå har det heldigvis roet seg litt:happy: Så vil tro det er ganske normalt xsmile3

Jeg har hatt mer hodepine og migrene de siste par ukene enn jeg vanligvis har i løpet av flere måneder til sammen. Legen min ba meg bare om å drikke vann og slappe av. Ikke så mye man fikk gjort med det.

Husker jeg sleit veldig med hodepine i første trimester med største. Heldigvis sluppet unna det denne gangen, bank i bordet :)

Back
Topp