Er det flere som sliter med hodepine? Jeg har veldig plagsom (vond...) hodepine flere dager ukentlig for tiden, må ta både 1 og 2 Paracet på det verste. Pyton!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt litt hodepine, men drikker bare vann og slapper av.
Bildet er fra bladet babydrøm.
Vis vedlegget 189534
Jeg sleit mye med hodepine i første svangerskap hver dag, gikk til Fysio for å prøve å løyse litt opp i kroppen. Dette var migrene og jeg måtte ta Paracet, prøvte å ta så sjeldent jeg kunne, så ble ikke hver dag, men mulig det ble oppimot 28 dager iløpet av hele svangerskapet. Heldigvis har ikke jenta mi slitt med noe av dette
Jeg har lest mye om hva og hvor mye en kan ta av smertestillende når man er gravid, jeg er skeptisk til å ta smertestillende til vanlig også. Av alt jeg har funnet på nettet og jeg har snakket med legen er det kun legemidler med paracetamol som er OK. Jeg sliter med migrene hver dag nå også, og noen dager må jeg ta Paracet for å dempe det. Drikker også mye vann hver dag.
Har du prøvd akupunktur?
En kompis har veldig god erfaring
Ja, har prøvd dette før Hadde litt effekt, men er kanskje verdt å prøve nå ijenn
Har hatt litt hodepine, men drikker bare vann og slapper av.
Bildet er fra bladet babydrøm.
Vis vedlegget 189534
Jeg sleit mye med hodepine i første svangerskap hver dag, gikk til Fysio for å prøve å løyse litt opp i kroppen. Dette var migrene og jeg måtte ta Paracet, prøvte å ta så sjeldent jeg kunne, så ble ikke hver dag, men mulig det ble oppimot 28 dager iløpet av hele svangerskapet. Heldigvis har ikke jenta mi slitt med noe av dette
Jeg har lest mye om hva og hvor mye en kan ta av smertestillende når man er gravid, jeg er skeptisk til å ta smertestillende til vanlig også. Av alt jeg har funnet på nettet og jeg har snakket med legen er det kun legemidler med paracetamol som er OK. Jeg sliter med migrene hver dag nå også, og noen dager må jeg ta Paracet for å dempe det. Drikker også mye vann hver dag.
Har hatt helt jævelig mye med hodepine og trykk i hodet så sliten av det. Har kun tatt paracet ved 3 tilfeller for har hatt det pågående veldig lenge. Prøver å ikke ta smertestillende, så tar kun ved veldig få tilfeller.
Jeg tror ikke at de som sliter med "litt hodepine som går over med et glass vann" skjønner hvor ille det kan være for folk som faktisk sliter med hodepine. Blir oppgitt...
Jeg har også mye hodepine. Sist jeg gikk gravid hadde jeg aldri vondt i hodet, denne gangen har det vært ekstremt. Gruer meg til ferien er over og jeg skal takle hverdagen med dette. Har også måttet ta et par paracet, men prøver helst å unngå det. Men noen ganger har man ikke noe valg, spesielt med en toåring i hus som krever sitt..