Hodepine

Guttemammax2

Glad i forumet
Hodepinen begynte så smått i går, og nådde høyden i natt. Den har enda ikke gidd seg, og paracet har ingen funksjon :(
Hadde svangerskapsforgiftning på slutten av svangerskapet med forrige. Kan man få det så tidlig?

Leste i et gammelt svangerskapsblad at det var vanlig med hodepine rundt uke 11. Så trenger ikke bety svangerskapsforgiftning :) Jeg hadde også grusomt vondt i hodet i går, litt vondt i dag også. Men er du bekymra så kan du jo ta en tur til legen. Ikke noe godt å gå rundt å være engstelig :/

Hodepinen begynte så smått i går, og nådde høyden i natt. Den har enda ikke gidd seg, og paracet har ingen funksjon :(
Hadde svangerskapsforgiftning på slutten av svangerskapet med forrige. Kan man få det så tidlig?

Lite erfaringer med svangerskapsforgiftning. Men kan det Være migrene? Jeg hadde mye det med nr 2. Og har begynt igjen nå med nr 3 -.- for da fungerer ikke paracet hvert fall.

Lite erfaringer med svangerskapsforgiftning. Men kan det Være migrene? Jeg hadde mye det med nr 2. Og har begynt igjen nå med nr 3 -.- for da fungerer ikke paracet hvert fall.

Kan godt være migrene. Var første tanken min i natt ihvertfall. Bare aldri vært plaget med det.
Er så dumt når det går utover jobb :(

Har hatt kraftig hodepine i 5uker nå.. Er visstnok helt normalt :(
(Legen sjekket riktignok blodtrykket for å være sikker)

Har også en del hodepine for tiden, står på gravidappen min at det er normalt. Kjipt, men normalt. Får drikke nok, sove nok, og prøv avspenning og frisk luft.

Har hatt ekstremt vondt i hode den siste uken, samt tett i alt som man kan puste med, og en følelse av at øynene presses ut.. Viste seg at det var bihulebetennelse :(

Begynte med hodepine her og for 3 dager siden. I dag er det umulig med smerter verre enn migrene i tillegg kvalme og oppkast hjelper ikke. Er uke 11. Leste her at hodepine er vanlig å få fra uke 10.

Betryggende at det er flere. Men uff, kan klare mye. Men hodepine er vanskelig å arbeide med også :( har bare ett vikariat, og er redd eg ødelegger muligheter for forlengelse dersom eg blir for mye syk nå :(

Har ingen erfaring med hodepine. Heldigvis sluppet unna (håper det fortsetter) Svangerskapsforgiftning er alt for tidlig å få..

Back
Topp