Hodepine

MOR TIL SNART TRE

Flørter med forumet
Det er slik at jeg har hatt hodepine i to dager. Startet rundt 1700 og varer ut kvelden. Vil ikke bekymre meg før nødvendig og lurer derfor på nå hvor mye er for mye?

Det er slik at jeg har hatt hodepine i to dager. Startet rundt 1700 og varer ut kvelden. Vil ikke bekymre meg før nødvendig og lurer derfor på nå hvor mye er for mye?
Har også slitt endel med hodepine igår og idag. Har det nesten aldri ellers:) vet ikke hva det kan komme av.. :/

Sliter med hodepine her og.. Paracet fungerer dårlig, så jeg tar gjerne imot andre tips og kjerringråd som kan ta knekken på hodepinen.

Sliter med hodepine her og.. Paracet fungerer dårlig, så jeg tar gjerne imot andre tips og kjerringråd som kan ta knekken på hodepinen.
Jeg sliter en del med migrene og vil anbefale å ta en paracet sammen med en tablett fenazon koffein, den er reseptfri og kan tas når man er gravid ;) Verdt et forsøk!

Drikker ikke annet enn vann her, men like fordømt vondt i hodet :p Kjempemessig, hodepine, kvalme, oppkast og halsbrann. #Pregnantlife ❤

Sove, hvile, slappe så mye av som mulig! Og forsøke å få i seg noe næring kan hjelpe på...

Med nr to hadde jeg hodepine og migrene hver dag frem til uke 10-11. :/
Og det er vanlig fikk jeg høre da. Fikk ikke ta medisinene mine heller, fordi migrene-medisiner ikke skal taes.
Du kan ta Paracet da. :)

Back
Topp