Hodepine..

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Rart det der hvordan symptomene kommer på rekke og rad med engang testen viser positiv.

Hadde helt glemt den jævlige hodepinen jeg hadde de første 13 ukene sist jeg var gravid. Det eneste som hjalp var å sove i et par timer inne på soverommet hvor det er mørkt og kaldt. Problemet nå er bare at jeg har ei lita tulle som sover særdeles dårlig på dagtid, så det blir ikke noe avslapping for mor...
Noen som har andre tips til å bli kvitt hodepinen?

Jeg slet selv veldig med svangerskapsmigrene sist, fikk positiv test torsdag forrige uke, fredag lå jeg med migrene. Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre selv!
Jeg er nødt til å være flink til å legge meg tidlig nok på kvelden, samt få i meg nok væske. Og spise lite, men ofte.

Jeg slet selv veldig med svangerskapsmigrene sist, fikk positiv test torsdag forrige uke, fredag lå jeg med migrene. Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre selv!
Jeg er nødt til å være flink til å legge meg tidlig nok på kvelden, samt få i meg nok væske. Og spise lite, men ofte.
Ja, i går måtte jeg gå å legge meg klokken 20. Da var jeg helt ferdig. Prøver å spise ofte iløpet av dagen, men det er så vanskelig når man ikke har lyst på noe som helst. Vann er jeg flink å drikke. Må drikke ekstra mye nå da, siden jeg ammer i tillegg. Blir fryktelig tørst av det!

Jeg får ofte vondt i hodet om jeg blir sulten, så det hjelper å spise litt hele tiden. Det er pga hormonforandringer...

Back
Topp