Hodepine...

Dette hadde jeg i forrige svangerskap også:)
Fikk høre at det var typisk jentesymtom.
Altså at jeg trolig hadde en jente i magen, sikkert bare en myte men.

Hadde hodevondt noen uker husker jeg. Ganske intenst også. Håper det går fort over.
Prøv å få i deg masse væske!:)

Dette hadde jeg i forrige svangerskap også:)
Fikk høre at det var typisk jentesymtom.
Altså at jeg trolig hadde en jente i magen, sikkert bare en myte men.

Hadde hodevondt noen uker husker jeg. Ganske intenst også. Håper det går fort over.
Prøv å få i deg masse væske!:)
Filk du jente da? ;) Takk for svar ❤️

3dje dagen jeg våkner med vondt i hode...
Vanlig, hva kan jeg gjør med det? :(
Jeg har også vært plaget av hodepine, særlig forrige uke. Er 5+2 i dag. Jeg tror økningen av østrogen er årsaken til dette uten at jeg skal si det 100% :) kan forresten ikke erindre at jeg hadde så mye hodepine sist, da fikk jeg gutt :D

Jeg har også en del vondt i hodet og er sykmeldt pga det. Hadde det sist gang også. Helt vanlig uavhengig av kjønn man bærer på

Før positiv test fikk jeg sånne ilinger av hodepine :p men har fått generelt mer hodepine nå utover i svangerskapet.... Bruker det også å gå bort etter 1 trimester?

Før positiv test fikk jeg sånne ilinger av hodepine :p men har fått generelt mer hodepine nå utover i svangerskapet.... Bruker det også å gå bort etter 1 trimester?
For min del ble det hvertfall helt borte etter at jeg gikk over til 2.trimester.

Husker det var helt uutholdelig til tider, og jeg ville jo heller ikke ta noe for det i frykt for å miste.
Men heldigvis gikk det over.

Husk at når så mye skjer med kroppen vår så er så og si alt normalt :p ikke bekymre deg, bare nyt det!

Back
Topp