Hodepine

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Andre som har? Det er så vondt :dead:
Dundrer i skallen.
Har rett og slett vondt for å tro jeg er gravid denne gangen. Har ingen mensmurringer, ingen ømme brystet eller stikninger. Bortsett fra den grusomme hodepinen kunne jeg aldri gjettet at jeg var gravid!! :arghh:
 
Jeg sliter også veldig mye med hodepine! Helt sinnsyke smerter innimellom.. Prøver å holde meg unna paracet, og da kan jeg fort ligge på sofaen en hel dag :/
 
Jeg var helt slått ut med hodepine til uke 16 med storebror, fikk lungebetennelse i uke 18 og var syk i 4 uker før hodepinen kom tilbake i uke 28 ca. Det jeg fant ut at fungert veldig godt for meg på de aller verst dagene var 1/2 glass iskald ekte Cola, eneste som fungerte når jeg var på det aller verste. Ikke bra å drikke for mye brus men supert alternativ til for mye paracet. Jeg har Noe hodepine denne gangen også, men ikke i nærheten av så ille som med storebror. Har blitt 50% sykemeldt så kanskje en sammenheng.
 
Samme her. Hadde sykt vondt i hodet i går, klarte ikke se på tv eller noe så jeg la meg kl 20.15 :eek: Måtte krype til korset å ta paracet i dag tidlig, da jeg våknet med samme hodepinen og jeg orket ikke høre snuppa prate fordi det var så vondt. For en gangs skyld (heldigvis) hjalp paracet :)
 
Samme her! Siste to ukene har hodepinen lurt baki nakken og i panna. Slår til når det passer den :(

Gleder meg til legetime onsdag, høre hva jeg kan ta av smertestillende mot migrene og vond rygg.
 
Back
Topp