Har hatt voldsomt mykje migrene dei siste åra, men det har heldigvis blitt mindre etter eg slutta på prevensjon (gjett om eg kuttar ut hormoner etter fødselen!). Har imidlertid kraftige anfall 1-3 gongar pr mnd, og då hjelper ingen ting. Kan ikkje ta migrenemedisin og paracet hjelper ikkje. Då må eg berre "grave meg ned" på mørkt og kjølig rom i eit par døgn, til det går over. Og så er eg passe zombie ein dag eller to etter der igjen.
Det beste eg kan gjere for å forebygge er å få nok (og regelmessig) søvn og ikkje hoppe over måltid.
Eg har forresten og hatt nokre dagar med hovudverk (ikkje migrene), der eg først ikkje skjønte grunnen. Så kom eg på at eg ikkje hadde drukke pepsi max (koffein) på nokre dagar. Har pleid å drikke det kvar dag, men lysten er ikkje så sterk lenger, så eg gløymer det. Typisk med hovudverk om ein har koffeinabstinens.
Det beste eg kan gjere for å forebygge er å få nok (og regelmessig) søvn og ikkje hoppe over måltid.
Eg har forresten og hatt nokre dagar med hovudverk (ikkje migrene), der eg først ikkje skjønte grunnen. Så kom eg på at eg ikkje hadde drukke pepsi max (koffein) på nokre dagar. Har pleid å drikke det kvar dag, men lysten er ikkje så sterk lenger, så eg gløymer det. Typisk med hovudverk om ein har koffeinabstinens.