hodepine!

pregnito

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Er det noen andre som sliter med hodepine?? Jeg har hatt det siden jul nå.. er møkk lei og sliten. Har det hver dag! ! Går til massasje nesten hver uke. . Hjelper noe, men ikke helt. :( Er sykemeldt så får i allefall mulighet til å slappe av når jeg må.

Ja, jeg våkner med vondt i hodet om dagen. Så går det gjerne litt over og så kommer det tilbake utover dagen. Jeg tror jeg er for dårlig til å drikke vann, men veit ikke... er i 100 % jobb jeg da, litt slitsomt.

Da er vi fler. Har sliti en del med det. Gått over til å være svimmel. Våknet med hodepine om natta. Lite godt. Ble ikke sykemeldt. Ikke 50% en gang. Har bare vært nødt til å ta sykedager når jeg har vært veldig plaga. :/

Ja, jeg våkner med vondt i hodet om dagen. Så går det gjerne litt over og så kommer det tilbake utover dagen. Jeg tror jeg er for dårlig til å drikke vann, men veit ikke... er i 100 % jobb jeg da, litt slitsomt.
Ja..er viktige å drikke nok vann. Er ikke noe særlig å ha hodepine:/

te="MarthaiFarta8, post: 16997830, member: 86399"]Da er vi fler. Har sliti en del med det. Gått over til å være svimmel. Våknet med hodepine om natta. Lite godt. Ble ikke sykemeldt. Ikke 50% en gang. Har bare vært nødt til å ta sykedager når jeg har vært veldig plaga. :/[/quote]
Huff.. det er så slitsomt å gå å ha vondt. Tar på. Jeg har vært to uker 100% sykemeldt nå. Prøvde 50% sykemelding før det..men var for slitsomt å være på jobb.

Jeg får det bare når jeg har fått for lite søvn :(

Ja! Jeg har vert mye plaget med hodeverk og svimmelhet, her har akupunktur hjulpet veldig mye sammen med masse avslapning ;)

Jeg er også plaget med en del hodepine. Kan våkne på morgenen og ha sinnsykt vondt i hodet:( tar meg da en paracet for å komme meg igang, også drikker jeg masse vann på jobben.

Jeg hadde spenningshodepine seks dager i strekk sist uke, men det er ikke noe jeg sliter med til vanlig. Når du har hatt hodeverk nesten hver dag siden jul, ville jeg gått til legen for å sjekke blodtrykket. Det kan være tegn på svangerskapsforgiftning, så ville tatt det på alvor nå som du er gravid

Jeg hadde spenningshodepine seks dager i strekk sist uke, men det er ikke noe jeg sliter med til vanlig. Når du har hatt hodeverk nesten hver dag siden jul, ville jeg gått til legen for å sjekke blodtrykket. Det kan være tegn på svangerskapsforgiftning, så ville tatt det på alvor nå som du er gravid
Ja, er hos legen hver uke pga sykemeldingen..men blodtrykket er fint. Jordmor tror det er hormonelt. Skikkelig tungt er det i allefall:(

Jeg sliter veldig med hodepine. Gjort hver dag i hele svangerskapet...
Jobber fult og har en kid på 16 mnd i tillegg. Slitsomt:-( Lite hvile, spesielt siden mannen er mye borte i forbindelse med jobb...

Jeg sliter veldig med hodepine. Gjort hver dag i hele svangerskapet...
Jobber fult og har en kid på 16 mnd i tillegg. Slitsomt:-( Lite hvile, spesielt siden mannen er mye borte i forbindelse med jobb...
Åj.. Hvordan klarer du å jobbe? Jeg blir helt utslitt.. Har også en unge.. Hun er 2år. Hvile hjelper på meg..har det ikke hele dagen da..så sykemeld hjelper..

Jeg sliter også med hodepine, forferdelig. Våkner med det og det varer hele dagen. Jeg har heldigvis en lege som passer på meg, for jeg er kanskje ikke så flink til å se begrensningene selv bestandig. Jeg ble sykemeldt 50%, og det har hjulpet litt. Det er så fælt å bruke all energi på jobben også komme hjem til jenta mi på 3, 5 og ikke ha mer å gi, så jeg kommer til å fortsette med 50% så lenge jeg får. Det er jo også mer forutsigbart for jobben.
Det tar på å være babyfabrikk må jeg si:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg hadde en del hodepine slutten av 1. trimester og første halvdel av 2. men det har stort sett gitt seg nå.

Back
Topp