Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja..er viktige å drikke nok vann. Er ikke noe særlig å ha hodepine:/Ja, jeg våkner med vondt i hodet om dagen. Så går det gjerne litt over og så kommer det tilbake utover dagen. Jeg tror jeg er for dårlig til å drikke vann, men veit ikke... er i 100 % jobb jeg da, litt slitsomt.
Ja, er hos legen hver uke pga sykemeldingen..men blodtrykket er fint. Jordmor tror det er hormonelt. Skikkelig tungt er det i allefallJeg hadde spenningshodepine seks dager i strekk sist uke, men det er ikke noe jeg sliter med til vanlig. Når du har hatt hodeverk nesten hver dag siden jul, ville jeg gått til legen for å sjekke blodtrykket. Det kan være tegn på svangerskapsforgiftning, så ville tatt det på alvor nå som du er gravid
Åj.. Hvordan klarer du å jobbe? Jeg blir helt utslitt.. Har også en unge.. Hun er 2år. Hvile hjelper på meg..har det ikke hele dagen da..så sykemeld hjelper..Jeg sliter veldig med hodepine. Gjort hver dag i hele svangerskapet...
Jobber fult og har en kid på 16 mnd i tillegg. Slitsomt:-( Lite hvile, spesielt siden mannen er mye borte i forbindelse med jobb...