Hodepine..

gutt11og?

Elsker forumet
Er så lei av den evige hodepinen.. Hatt det i 4 døgn nå... Drikker mye vann og paracet funker ikke :/
Hadde ikke hodepine en eneste gang i forrige svangerskap..
Andre som sliter??
(Jada, vet det er normalt :p )

Uff ja, hadde det for noen uker siden, det var ikke noe behagelig:(( trøste på deg<3 eneste man kan klamre seg til er at det går over om maks 5 mnd;)))))

Uff ja, hadde det for noen uker siden, det var ikke noe behagelig:(( trøste på deg<3 eneste man kan klamre seg til er at det går over om maks 5 mnd;)))))
Hehe, ja, det er en trøst at det er over om noen mnd :p
Er så irriterendes... Men verdt det til slutt :-)

Heia :) jeg har værT ganske plaget med hodepine gjennom svangerskapet... I det siste har jeg vært kjapp med å ta paracet med en gang det kommer, før det rekker å bli såååååå ille... Hos meg hjelper det med brus, paracet og søvn.... Som oftest, men har også opplevd at ingenting hjelper... Har du fint blodtrykk ?

Kald Coca cola er supert:-) når ingenting annet funker.. Det er redningen her, og det var redningen i forrige svangerskap og.

Jeg sliter veldig med det, og paracet er unødvendig å kanske på for det har null effekt på denne hueverken.
Det er til å bli sprø av, kan lissom ikke gjøre noe før den kommer som kastet på meg.

Det er bare å holde ut ;)

Ingenting som nyttet her heller... Men i dag våkna jeg uten den skallebanken!! Måtte det vare!! :)

Back
Topp