Hodepine!

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Bah eg har så sinnsykt vondt i hode:( flere? Eg drikker og drikker som en helt. Kan det være et problem at eg drakk like mykje når eg var gravid? Altså 4-5 liter vatn... Pluss eg drikker en del fun light saft.. har hatt det siden lørdags kveld.. mannen har massert og massert.. no har eg sendt han på apoteket etter jobb for å kjøpe jern og IBUX.. phinex som funka før funker ikkje.. paracet har aldri funka men 1 paracet og 1 IBUX må vel hjelpe..
Ble litt rotete dette, men eg har litt problemer med å tenke :p

Btw eg fullammer..

Hm.. har litt hodepine innimellom, men er også slapp og svimmel - men jeg tror det er mer pga for lite drikke og mat iløpet av dagen :-/
Krysser fingrene for at det hjalp med ibux også, kombinasjonen av de to skal jo fungere bedre enn tablettene alene :-) :-)

God bedring!! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tusen takk:) eg ble gjort opmerksom på ka eg har spist i helgen.. oog det var ikkje noe særlig.. så er nok derfor.. sånn går det når man drikker så mykje at man ikkje merker at man er sulten :p

Tusen takk:) eg ble gjort opmerksom på ka eg har spist i helgen.. oog det var ikkje noe særlig.. så er nok derfor.. sånn går det når man drikker så mykje at man ikkje merker at man er sulten :p
Huff, dagene går så fort unna - er jo ikke tid til å spise :-P håper du er bedre i dag! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp