Hodepine

Willma

Glad i forumet
I 10 uker nå har jeg slitt med hodepine av og på. Kan ha dager som er veldig fine og plutselig 2-3 dager på rad med hodepine. Starter stort sett tidlig på morgene ved 4-5 tiden. Da sitter det i hele pannen, jeg våkner av det og står opp. drikker og tar paracett etter legens anbefalninger. Noen ganger er jeg heldig og jeg får sovet det bort, men stort sett våkner jeg med at det sitter igjen på venstre side :( Noen som sliter med hodepine? Noen gode råd?

Kan jo legge til at jeg har migrene fra før av, men kan ikke ta migrene medesin nå. pluss at denne hode pinen jeg har hatt disse ukene utarter seg helt anderledes. Jeg klarer å fungere men slitsomt med to små barn og studier. Neste uke begynner praksis og jeg gruer meg veldig til det kjenner jeg. Fraværet kan kun være på 15% :(

Har alltid hatt mye hodepine i svangerskapet mine. Ikke stort mm kan gjøre enn det du klarere gjør!

Jeg er forferdelig plaget til vanlig med spenningshodepine, hodepine og migrene. Forrige svangerskap var jeg sykemeldt pga det, og dette også. Har gått til kiropraktor i 2,5 år og er blitt bedre, men har likefullt mye vondt nå under graviditeten. Kan jo heller ikke behandle det verste med medisinen min som før. Det fungerer litt for meg å ta magnesiumtilskudd, og holde meg litt unna søtsaker, mel og masse karbohydrater. Sist svangerskap fikk jeg akupunktur for det, men det hjalp ikke noe særlig da - men noe sånt kan jo kanskje være verdt å prøve.

Back
Topp