I 10 uker nå har jeg slitt med hodepine av og på. Kan ha dager som er veldig fine og plutselig 2-3 dager på rad med hodepine. Starter stort sett tidlig på morgene ved 4-5 tiden. Da sitter det i hele pannen, jeg våkner av det og står opp. drikker og tar paracett etter legens anbefalninger. Noen ganger er jeg heldig og jeg får sovet det bort, men stort sett våkner jeg med at det sitter igjen på venstre side
Noen som sliter med hodepine? Noen gode råd?
Kan jo legge til at jeg har migrene fra før av, men kan ikke ta migrene medesin nå. pluss at denne hode pinen jeg har hatt disse ukene utarter seg helt anderledes. Jeg klarer å fungere men slitsomt med to små barn og studier. Neste uke begynner praksis og jeg gruer meg veldig til det kjenner jeg. Fraværet kan kun være på 15%
Kan jo legge til at jeg har migrene fra før av, men kan ikke ta migrene medesin nå. pluss at denne hode pinen jeg har hatt disse ukene utarter seg helt anderledes. Jeg klarer å fungere men slitsomt med to små barn og studier. Neste uke begynner praksis og jeg gruer meg veldig til det kjenner jeg. Fraværet kan kun være på 15%