Hodepine

siljecathrin

Flørter med forumet
Etter at jeg var 11 uker, så forsvant kvalmen, men hodepinen overtok. Er nå 14+6 uker og har så og si hodepine annenhver dag eller nesten hver dag nå..kjenner at det begynner å tære på både humør og energi..har liksom ikke lyst å knaske paracet hele tiden heller...
Noen som har noen råd og komme med? :-)

Jeg og sliter med hodepine... Våkner som regel med hodepine og er slitsomt... Har ingen råd dessverre:(

Uff vet hvordan du har det, er helt forferdelig:/ blir værre på meg hvis jeg ser tv og sitter på dataen.. også mot kvelden:/ jeg tenkte å prøve akupunktur mot hodepine:) lest at det har hjelpt flere andre gravide:)

Uff vet hvordan du har det, er helt forferdelig:/ blir værre på meg hvis jeg ser tv og sitter på dataen.. også mot kvelden:/ jeg tenkte å prøve akupunktur mot hodepine:) lest at det har hjelpt flere andre gravide:)
Hmm, kanskje jeg skal prøve akupunktur jeg også :-)

Jeg sliter også fryktelig med hodepine! Har en jobb hvor jeg sitter mye ved PC, og det hjelper ikke akkurat!
For meg kan det noen ganger hjelpe å gå en tur, få litt frisk luft og bevege kroppen litt! Vet ikke om det vil hjelpe for alle, men er iallefall ikke farlig å prøve! ;)

Jeg sliter også fryktelig med hodepine! Har en jobb hvor jeg sitter mye ved PC, og det hjelper ikke akkurat!

For meg kan det noen ganger hjelpe å gå en tur, få litt frisk luft og bevege kroppen litt! Vet ikke om det vil hjelpe for alle, men er iallefall ikke farlig å prøve! ;)

Jeg prøver å gå ut og ta frisk luft men er så sykt svimmel og er redd for å besvime. Føle ikke at det hjelper så mye for meg. Jeg har besvimt en gang foreløbi, er ikke så kjekt.

Back
Topp