Hodepine!

pregnant

Flørter med forumet
Sliter med en forferdelighodepine om dagen. Erhelt grusomt. Har aldrei hodepine til vanlig. Men får det når jeg er gravid. Flere som sliter?

Var plaget med det i vinterferien, pleier heller aldri ha hodeverk. Men har lest at det er en plage som er vanlig ved gravditet

Ja jeg slet også med det en peroide, men for meg så hjalp det med massasje. Så nå er jeg mye bedre :)

Jeg våkner opp hver dag med hodepine, ... Ikke noe gøy i det hele tatt. Men hjelper om jeg drikker mye vann. Men da kommer det ett annet problem. Tissing på natten :p så hva er værst? : p

Er også plaget med det! Våkner så og si hver dag med hodepine nå! Var kun på jobben en periode men nå er det hver dag. Noen dager gir det seg utover dagen, mens andre dager gir det seg ikke...

Har også vært plaget med hodepine. Veldig ubehagelig, heldigvis så er det sånn som kommer og går. Nett nå er det noen dager siden sist. Håper den holder seg borte :-)

Uff hodepine er bare det verste.. Når kvalmen endelig forsvinner kommer hodepinen.. Massasje har hjulpet litt her også. Men kjenner også at viss jeg sover lite kommer hodepinen snikende..Takk for svar:)

Får skikkelig rødvinshodepine hvis jeg ikke sover nok.. DVs 16 timer i døgnet.. :D

hjelper å sove, men nå har jeg hatt av og på hodpine i snart 4 dager, slitsomt at det aldri gir seg:/ men tror jeg brygger på en forkjølelse, så mulig det er den som gjør at det er ekstra ille nå..:S

Har hatt masse vondt i hodet, men de siste dagene har det vært bedre=) Håper det holder seg sånn, vondt i hodet er fælt!!
Håper det går over for dere alle!!:)

Back
Topp