Hodepine

Bruker52cb

Attpåklatt
De siste ukene har jeg fått så raskt hodepine. Hvis jeg blir sliten eller stresset, kommer det med en gang. av og til hjelper paracet, noen ganger ikke. Ikke har jeg så lyst til å knaske det, heller. Er det vanlig med hodepine under graviditet? Noen med erfaring her? Jeg har helt fint blodtrykk.

Jeg har migrene til vanlig, men har faktisk ikke hatt no særlig anfall under svangerskapet hittil. Men har veldig mye hodepine. Tror det er helt vanlig siden jeg har hørt om flere som sliter med det :)

Har veldig mye hodepine fortida! Holder oå å bli gal, spesielt på ettermiddag/kveld.. Men tror min hodepine kan ha litt sammenheng med tannverk , så skal til tannlegen i morgen :-/

Jeg var veldig plaget med hodepine i begynnelsen av svangerskapet med førstemann, hos meg skyltes det anspenthet noe som er gangske normalt når man er gravid, jeg gikk til akupunktur og fysio etter anbefaling av legen og ble kvitt det igjen.

Jeg har skitt med det i alle svangerskapene mine spesielt med nr en. Her hjelper MYE søvn, spise ofte og drikke mye, pluss undgå lange dager foran pc og tv:) Fikk beskjed av legen at det var veldig vanlig.

Jeg hat så å si aldri hodepine til vanlig, men har hatt det den siste uken. Så vondt at jeg enkelte dager hfestrøyk en time før fra jobb... Er 14+5

Dette sliter jeg også med! Merker det veldig på slutten av arbeidsdagen. Da er det ikke gøy med en lang biltur hjem. Håper det går over snart.

Sliter og med hodepine, spesielt på ettermiddag og kveld.. :/

Takk for svar, og dessverre er det litt godt å høre at flere har det opplevd det. Hvordan klarer dere dere på jobb? I dag ble jeg hjemme, verken paracet, søvn eller hvile har hjulpet. Håper på bedre dag i mrg!

Jeg har hatt en del vondt i hodet, men også mye ulming, sånn at det ligger i bakhodet og murrer, og det kan jeg leve med, orker å jobbe ogsånn, men når den bankingen kommer, da er det over og ut..!

Jeg har også hatt det de siste dagene. Prøver gå litt ut i løpet av dagen, blir lange dager foran skjermen.

Back
Topp