Hodepine

Sandrapusen

Forelsket i forumet
Har hatt så sinnsyk vond hodepine over flere dager, flere som har det? Jeg er litt reservert ovenfor paracet kjenner jeg, så jeg prøver frisk luft, hviler, spiser og drikker sunt....

Jeg har hatt det daglig siden før jeg tok testen ;) Ikke voldsomt vondt, men litt plagsomt!
Pleier å gi seg til kvelden heldigvis :)

Jeg har hatt det daglig siden før jeg tok testen ;) Ikke voldsomt vondt, men litt plagsomt!
Pleier å gi seg til kvelden heldigvis :)

Tar du paracet eller går du bare med litt hodepine?
Jeg skal gå laaaaang tur i dag kjenner jeg!

huff da :(

Tar du paracet eller går du bare med litt hodepine?

Jeg skal gå laaaaang tur i dag kjenner jeg!
Jeg prøver å la være å ta paracet. Har tatt det en av dagene til nå.
Kanskje jeg bare ikke drikker nok vann? Jeg er fælt dårlig på å drikke :/

Masse vann og søvn hjelper for min del! god bedring

Jeg har det litt på morran og formiddagen... Men når jeg har fått i meg ca 2 liter vann, så forsvinner den :O

Eg o hadde vondt i hode, heilt te eg fekk sandpapir tonga, men nå drikke eg meg ihjel på vann! :p Så det hjelpe tydeligvis! ;)

Drukket 2 liter vann. gått tur i 3 kvarter. Nå sitter jeg å spiser sjokoladepudding og vaniljesaus. Hjelper mot hodepinen alt dette ja kjenner jeg ;)

Vann hjelper for min del ihvertfall! Har perioder med det, men så kommer jeg på at det er lenge siden jeg har drukket noe. Så et sted at en gravid ikke skal gå forbi en vannkran uten å ta seg en slurk! :laughing002

Har oxo en del hodepine for tiden, måtte ta en paracet for noen dager siden holdt neste ikke ut på jobb... Liker ikke å ta det selv, men en gang av og til er Greit.

Så er det ILLE tar jeg 1 paracett...

Tror jeg tok 1 paracet forje svangerskap og håper jeg slipper å ta flere enn det nå =P

Har oxo en del hodepine for tiden, måtte ta en paracet for noen dager siden holdt neste ikke ut på jobb... Liker ikke å ta det selv, men en gang av og til er Greit.

Så er det ILLE tar jeg 1 paracett...

Tror jeg tok 1 paracet forje svangerskap og håper jeg slipper å ta flere enn det nå =P

Tror egentlig ikke det er så farlig å ta paracet. Men jeg vil jo helst ikke ta det :)

Back
Topp