Hodepine...

• Trådstarter Trådstarter JuniSpireGammel
  • Opprettet Opprettet
J

JuniSpireGammel

Guest
Jeg er så fortvila her..har hatt hodepine av og på i svangerskapet.. og har også slitet med hodepine og migrene før jeg ble gravid... men nå er det ille..

I begynnelse av svangerskapet hadde jeg hodepine som kom utover dagen på jobb.. og hvor jeg ofte rett og slett endte i seng når jeg kom hjem...

Men nå har jeg hatt konstant vondt i hode siden søndag... ikke så ille som det kan være.. men alikevell ille nok til at det er veldig slitsomt og jeg får gjort mindre enn jeg skal på jobb!
Jeg har også siden søndag blitt mer kvalm ( ikke vært kvalm tidligere i svangerskapet)...

Jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg føler egentlig det hele startet på søndag da vi gikk tur... vi gikk en tur på 2-3 km... i passe tempo... var helt fin da vi gikk ut men merka at jeg ble veldig fort sliten.. og tenkte til og med.. ojda.. et par uker uten trening og kondisen er såpass svekka ja...

Men da jeg kom hjem ble jeg helt ferdig... la meg på sofaen og sov en time.. og da jeg våknet hadde jeg vondt i hode og var kvalm.. og siden har det vært der...

Paracet er det samme som sukkertøy for meg.. så det er ikke noe problemløser.. noen som har noe annet lurt å anbefale?

Føler jeg kunne sovet døgnet rundt... men kan jo ikke det heller... Har heldigvis hatt hjemmekontor i går og i dag.. ellers hadde det ikke funka...

Har hatt skikkelig hodepine fram til uke 5. Det eneste som hjalp var å drikke mye vann og hvile så mye jeg kunne.var på trening 2 ganger i uka og tok paracet på det verste.det er over nå så håper det går over for deg også.hvor langt på vei er du?

jeg har hatt vondt i hode sånn av og på heletiden..sliter med migrene til vanlig....
På fredag passerte jeg 12 uker.. og på søndag sto dette til.. og det er der enda... det er ikke sånn "super-ille" men det er konstant tung i hode.. nesten litt sånn bakfull.. og kvalm er jeg å... og våknet i dag også med vondt i hode.
Har kastet opp idag også, og håpet det kunne være slutten.. er jo ofte det hvis jeg har migrene.. men har fortsatt vondt i hode :( Er generelt dårlig på å drikke.. men prøvde å være flinkere i går.. uten at det ser ut til å ha hjulpet..

Back
Topp