Hodepine!!!

Rips

Forelsket i forumet
Har så syykt hodepine hver eneste ettermiddag og utover kveldene.. Hva kommer det av? Kan jo ofte være tegn på jernmangel,men det har jeg jo fått beskjed om at jeg ikke har! Utroolig slitsom,og ikke minst vondt.. Flere som sliter med det samme?

Ja. Samme som deg. Voldsom tung/trykk/smerter i hodet. Klarer ikke konsentrere meg om skolearbeid og sånne ting. Aner ikke noe om grunnen men.

Det sliter jeg også med! hadde hodepine fra torsdag til lørdag, å fra mandag til tirsdag! paracet funker ikke heller..

For lite væske? Har problemer med hodeverk viss jeg drikker forlite gjennom dagen.

Det kan vere hormonane, progesteron, høgtt blodtrykk, lite væske etc. Dessverre er det slik at somme gravide får eindel trøbbel med hovudverk. Eg var sengeliggande i 4 dagar, og legen trudde eg hadde fått svangerskapsmigrene. Heldigvis gav det seg då eg fekk lov å ta to paralgin forte av legen og tbl tok "kneika". Jordmora mi trudde det var fordi hormonane var på ein topp, og at hovudverken ville gi seg med ein gong hormonane dala. Rundt dei tidene når fosteret teke over arbeidet for plommen. Eg trur ho fekk rett, fordi hovudverken forsvann gradvis, saman med kvalmen!! :-D SÅ no kjenner eg kun til begge deler om kvelden når eg er sliten.

Back
Topp