Hodepine

Ros1

Glad i forumet
De siste dagene har jeg vært plaget med skikkelig hodepine, og har måtte tatt paracet. men syns det er for gæli å ta paracet 3 dager på rad.
Hadde skikkelig hodepine i forrige svangerskap, men da hadde jeg fra jeg våknet til jeg la meg, og da ba jordmora meg om å ta 2 paracet x 3. Da gikk det helt over, Men nå kommer den bare på ettermiddagen.

Dette ble jammen meg en syte tråd på meg. Men andre som er plaget med hodepine i graviditeten? 

Ikke direkte hodepine, men jeg har vært veldig sliten og tung i hodet. Håper det gir seg snart, for din del. Det er ikke noe godt med hodepine :(

Masse god bedring!

Eg er og plaget med hodepine, var ikke plaget sist gang. Denne gang kan det være daglig til noen ganger i uken. Hodepinen kan komme og gå eller være hele dagen. Utrolig slitsomt. Eg tok det opp på kontroll på torsdag og fikk beskjed om at det var mulig å ta paracet, men ingenting annet. Eg lurte på om det fantes råd for å unngå det eller at det blir bedre, men legen hadde ingen råd. Eg tror hodepinen kommer fra nakken og eg sliter med bihulene. 

Kommer det også i helgene? Eller hjelper det viss du slapper av? Eg føler den kommer uansett. 

RLD skrev:
Eg er og plaget med hodepine, var ikke plaget sist gang. Denne gang kan det være daglig til noen ganger i uken. Hodepinen kan komme og gå eller være hele dagen. Utrolig slitsomt. Eg tok det opp på kontroll på torsdag og fikk beskjed om at det var mulig å ta paracet, men ingenting annet. Eg lurte på om det fantes råd for å unngå det eller at det blir bedre, men legen hadde ingen råd. Eg tror hodepinen kommer fra nakken og eg sliter med bihulene. 

Kommer det også i helgene? Eller hjelper det viss du slapper av? Eg føler den kommer uansett. 

Tror det kommer mye av stiv nakke, og at jeg er helt utslitt på ettermiddagen og kvelden. Også er det jo kjempe viktig å drikke masse, men føler jeg gjør det. Håper du blir kvitt den hodepinen din du også, for er jo utrolig slitsomt.

Husker jeg var det sist, men det varte heldigvis ikke så lenge, rundt en ukes tid. Men ille var det, og er ikke noe gøy å ta så mye smertestillende.
Håper det snart gir seg!! Om ikke bør du kanskje ta noen egenmeldingsdager, se om det hjelper;)

jeg var plaget med hodepine forrige sv.skap. Ikke hele tiden, men ofte. Og når det kom, var det vondt. Type "klarte ikke lukke øynene enda det var dritvondt å bruke synet. Musklene ville bare ikke virke" Har tendenser nå, men mildere som ligger der ganske ofte. Håper det ikke utvikler seg, og at det forsvinner med trøttheten..

Back
Topp