Hodepine??

Zmula

Andre møte med forumet
Er det flere enn meg som sliter med hodepine?
Jeg har så SYKT vondt i hode enkelte dager at jeg omtrent ikke klarer å fungere....
Vann å mat får jeg i meg i massevis så skal ikke være pga mangel på det, å paracet fungerer ikke...
Blir små kvalm og uvel pga det, så tilbringer store deler av tiden på sofaen eller senga når det står på som værst...

Noen som har noen tips for å få bukt med den??

Fikk dette opp på Babyverden sine sider:

Noen gravide plages med hodepine. Dette kan være plagsomt.
Det kan være hormonet progesteron som forårsaker disse plagene. Rikelig med drikke og en daglig spasertur vil ofte kunne hjelpe.
Er du stresset, eller har arbeidsstillinger som kan forverre eller gi deg hodepine, bør du forsøke å gjøre noe med det.
Den hodepinen som ikke henger sammen med stress og eller muskulære stramninger, forsvinner som oftest tidlig i svangerskapet

Sliter akkurat med det samme, har hatt hodepine hver dag de siste to ukene og vet det ikke er noe gøy... :-(( Har hatt det flere ganger i uken den siste mnd. Har vært plaget med migrene i mange år men slipper heldigvis det i svangerskapene mine, herlig for ellers hadde jeg blitt gal siden jeg ikke kan ta de sterke tablettene.

Er du plaget med migrene ellers?

Jeg har ikke noe tips dessverre, jeg sover endel om dagen når min jente er i barnehagen og føler det hjelper litt. God bedring!

Har prøvd mat, drikke, frisk luft, paracet osv osv, men uten hell... Hadde hodepine når jeg gikk med datteren min, å da varte det rundt 2 uker å så var det over, så satser på at det samme skjer i dette svangerskapet :)

Er ikke plaget med migrene eller hodepine for den saks skyld sånn ellers, så dette er veldig plagsomt. Er i full jobb så jeg har kun anledning til å sove på ettermiddagen, men da går det som regel i 100 med andre ting, men når det står på som værst, da legger jeg alt til side å så går jeg å legger meg uansett fanden :)

Back
Topp