Hodepine!

Oktober-baby

Andre møte med forumet
Er det flere som sliter med hodepine? Har hodepine daglig, ganske slitsomt når en skal prøve å fungere på jobb i tillegg. Sover ganske mye hver dag også etter jobb, ikke uvanlig med minst 2 til 3 timers dupp! Har bestille meg time til legen nå på fredag, får høre litt hva hun sier. Håper hun vil prøve å finne hjertelyden også. Håper tvillingene har det bra.

ja sliter med hodepine,ikke hver dag men når den setter inn så er det jeveligt.har det vel ca5 dager i uka

Jeg sliter også med mye vondt i hodet. Merker det spesielt de dagene jeg hsr mye å gjøre på jobb. Med en aktiv 2 åring i hus har jeg ikkke mye tid til å hvile på ettermiddagene, så det er nok med på å gjøre at hodepinen varer utover natta.

Jeg har hatt en del vondt i hodet siste to ukene. Venter også tvillinger: )
Drikker mye vann, men det hjelper ikke. Vondt bak øynene, på en måte, ikke intenst vondt, men veldig slitsomt.

Min erfaring er at hodepine ofte henger sammen med stress/ høyt aktivitetsnivå. For at ikke dere skal slite dere ut ville jeg anbefalt en sykemelding, ihvertfall for en liten periode så dere har mulighet til å hente dere inn. Spesiellt dere med små barn og "utfordrende" svangerskap som tvillinger.

Nå er ikke jeg lege, men har hatt min del av sykdommer i livet og har fortsatt mye. Ikke gå inn for å være overmennesker i svangerskapene, det er nå dere skal få lov til å vartes opp litt ekstra! Husk på den fantastiske og TUNGE jobben dere allerede gjør=)

Klem til alle!! =)

Jeg sliter også ,ed hodepine, og i tillegg får jeg ikke sove.....

Godt det går over engang.......

jeg anbefaler akuupunktur, sleit med skikkelig hodepine i over 2 uker, sånn type lyst til å dø vondt.
En behandling og det ble mye bedre.
Har brukt akupunktur mye også i forje svangerskap, sønnen min og i dette svangerskapet:)

Jepp hver ettermiddag/kveld den siste uka..

Jeg har ofte , og mye vondt i hodet. Det hadde jeg sist svangerskap også. Husk - ikke ta IBUX! Det kan være farlig for babyen. Men paracett et greit å ta, ikke for mye eller for ofte såklart.

Har hodepine hver dag jeg har vært på jobb. Jobber i barnehage. Som noen sier oppforbi her at det er stresshodeverk, hvertfall har jeg det. Er slitsomt å ikke fungere når en kommer hjem fra jobb.

Back
Topp