Hodepine

lillemeg87

Flørter med forumet
Sliter så voldsomt med hodepine for tiden!!! Hver dag-ofte hele dagen-og med denne forferdelige hodepinen følger en utrolig stiv nakke :(

Flere som sliter med det samme?
Og har dere noen tips til hvordan det kan bli bedre?

Stresse mindre? Det hjelper for meg. Det innebærer blant annet at jeg kun jobber 75% hver dag. God bedring!

stress ja...hmmm- men jeg er 100% sykemeldt. Vært det i 6 uker nå...

Har du prøvd fysioterapaut eller lignende? Får behandlinger hver tredje uke pga av stiv nakke/skuldre som igjen gir hodepine. Etter jeg startet å få behandlinger for snart et år siden har jeg nesten ikke hatt vondt i hodet :)

Det er dessverre ikke så mye som hjelper, men hvis du har stiv nakke ville det kanskje hjulpet med fysioterapeut.

Jeg sliter selv med nesten daglig migrene. jobbet 40% forrige uke, men ble bare enda verre. 
Jeg orker mer hodepine nå, blir gal av å ha så mye vondt så blir nok hjemme 100% en liten periode til.

God bedring

Jeg har også plutselig begynt å bli plaget med hodepine... Jeg tenkte først at grunnen må være for lite væskeinntak.. men så førte jeg drikkeliste... og drikker mer enn 3L pr dag..så det er ikke det, det står på.. Har aldri hatt såå vondt, så lenge før...

Det ender med at jeg er helt utslitt på kvelden og går å legger meg før kl er 2100...:-/

det kommer nok av hormoner, og er veldig vanlig når man er gravid.

Drikk vann og sov mye. Akupunktur kan hjelpe veldig.

Føler med deg, samme her. Kom plutselig for ca ei uke Iden, ikke hatt snev av det i graviditeten før det. Nå er jeg 100 % sykemeldt i en uke dels pga hodepina, og dels fordi jeg ikke har krefter til noe.. Får håpe det gir seg snart! God bedring!

Æsj, vet åssen det er ja... Nå er jeg 20 og har slitt med hodepine og migrene siden jeg var rundt 7-8 år.. De siste 5 åra har det blitt verre, med hodepine hver dag, i alle fall 5-6 ganger i uka! Når jeg ble gravid, forsvant hodepina og migrena og jeg jubla, og virkelig nøøøøt de ukene, så kom det igjen... drittlei hodepine nå altså :P Naprapat hjelper meg i alle fall!

Back
Topp