Hodepine

Nrtopåvei

Andre møte med forumet
Flere som sliter med hodepine her inne ?
Har hatt det fra morgen til kveld i en uke nå og det er skikkelig slitsomt. Jeg vet at det er trygt å ta paracet, men jeg vil prøve å unngå det uansett. Stakkars lille gutten min som vil ha masse oppmerksomhet om dagen og har en mamma som orker ingenting :(

Huff, jeg hadde hodepine sist. Nå har jeg bare hatt det i 1 dag, heldigvis. Det er så vondt!
Tror tipsene bare er å drikke mye, slappe av så mye man kan, og ta paracet inntil døgndosen. Håper du får litt hjelp, slik at du får hvilt nok. Ikke bare bare med en som ønsker oppmerksomheten til mamma hele dagen, men kanskje om du fikk et par timers hvile, så ville du hatt mer overskudd til minstemann etterpå?

God bedring!

Huff, det høres ikke noe kjekt ut. Har heldigvis ikke opplevd det selv enda.

Bare vær flink å drikk masse vann, pass på at du ikke er for varm (jeg syntes det gjør hodepiner verre)  og be mannen massere deg litt forsiktig på tinningen. Ta deg en halv paracet om ingenting annet hjelper og slapp av på sofaen :) Sett på en koselig barnefilm, spør om gutten din vil se på med deg og server han gjerne en kjeks så håper jeg han har tålmodighet til å sitte i ro meg deg og se litt film i allefall litt mens du får hvilt hodet ditt. Lykke til og god bedring :)

Vet godt hvordan du har det og jeg må si at jeg synes det var bedre å være litt kvalm. Når hodet ikke fungerer så gjør ingenting. Jeg er vant med migrene, men når en har hatt konstant hodepine i 2 uker så begynner en å bli gal. 
Strålende vær ute men jeg må holde meg unna sola ellers blir jeg verre.

Har du sjekket blodprosenten din? 
Jeg fikk beskjed forrige uke at min var litt lav og at det med stor sannsynlighet skapte hodepinen, hvertfall det verste. 
Har gått på jerntab og litt sånn i 1 uke nå og må si at jeg er ett hakk bedre. 
Ellers tar jeg veldig sjedent smertestillende slik at bare en halv paracet hjelper litt på meg faktisk så det blir det ofte på kvelden for at jeg skal kunne klare å slappe av litt før jeg skal sove.

Jeg tenker sånn at en paracet i ny og ne gjør mindre skade enn at jeg går konstant rundt å har vondt og er derfor negativ, sliten, stressa og ikke kommer meg ut i luft og får beveget meg. 

Back
Topp