Hodepine!!

mageboeren

Betatt av forumet
Jeg har siden onsdag formiddag hatt en helt inntens hodepine, som ikke lar seg kurere av noe som helst.
Jeg har prøvd paracet 500mg, paracet+ibux, iskald rispose over øynene, vann, mat, hvile og søvn. Ingen ting fungerer. Jeg tør ikke eksperimentere mer med smertestillende, da det likevel ikke hadde noe hensikt, og det antatageligvis ikke er så bra for barnet i magen å stappe kroppen full av dop.

Nå vet jeg ikke hva mer jeg kan gjøre.
Det har pågått i snart 48 timer, natt som dag, og det er utrolig slitsomt og smertefult. Jeg har aldri hatt noen form for migrene.

Er i uke 9 nå.

Noen som har det lignende, evt noen gode råd for hva jeg kan gjøre for å dempe smertene litt?

Lakris mot hodepine var ny for meg, men det skal jeg jammen prøve.
Om ikke det virker, så er det iallfall godt:-)

Slik er det her hos meg å.. men jeg fikk beskjed av lege å ikke bruke ibux.. 

Huff, har hatt en del hodepine jeg også, men syns heller ikke det er så mye som hjelper. Men tror kanskje ikke min hodepine har vært så ille som din. Eneste som har hjulpet her er å sove masse, drikke vann og kjøre i seg et par paracet. Håper det går over snart! hvis ikke bør du kanskje oppsøke lege.
Og som de andre sier over her; ibux, ibumetin og annen ibuprofen skal man ikke ta når man er gravid. Pinex, paracet og annen paracetamol er greit.
Stor klem

Takk for info om ibux. Det viste jeg ikke. Det var heldigvis ikke store mengder jeg tok, men da vet jeg det til en annen gang. Greit å vite at det er flere som har det sånn. Vi får håpe det snart går over på oss alle:-)

Back
Topp