Chrisfebruarbaby
Elsker forumet
Andre som sliter med dette??? Har det nesten hver dag, noen ganger kjenner jeg det bare når jeg reiser meg brått....av en eller anne grunn. Andre ganger har jeg det hele dagen, blir IKKE kvitt det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: gladpi
æ har hatt myyyy hodepine å har fått hør at d e ganske normalt når man e gravid [:)] va t fysioterapeut å han ment at t mæ så va grunnen nå muskla i nakken som va ekstrem øm å spenna sæ... hoppa i lufta når han trykt dær å dæm gikk t hode så han ba mæ om å kjøp mæ varmeputa å gjør nå øvelsa han vist mæ... d har itj funka så i mårra ska æ på svangerskapskontroll å da ska æ spørr lægen min om han kan send henvisning t fysio sånn at dæm får hjelp mæ [:)]
har vært skikkelig ille i d siste no å har min dag nummer 4 me konstant hodepine idag[&:] å d e ikke pga varme for her i trondheim så har d regna i fler daga no [:(]
så no e æ lei [8D]
Paracet funke itj i det hele tatt.. heller ikke å legg sæ i et mørkt kaldt rom å drikk my vann [&:]
ORIGINAL: Maanestråle
Jeg vet hva du går gjennom, jeg har hodepine...konstant...
Har alltid hatt hodepine siden jeg var lita, med noe migrene også.
Men etter jeg falt på isen i desember i fjor har jeg hatt vondt, hver dag, hver time... det verste er at jeg ikke overdriver en gang...
Hvis du lurer på noe må du bare ta kontakt, bruker sterke smertestillende hver dag, og må ta en dag av gangen. Alt må gå etter rutiner...
Har du vært plaget med hodepine før du ble gravid?
ORIGINAL: Chrisjanuarbaby
ORIGINAL: Maanestråle
Jeg vet hva du går gjennom, jeg har hodepine...konstant...
Har alltid hatt hodepine siden jeg var lita, med noe migrene også.
Men etter jeg falt på isen i desember i fjor har jeg hatt vondt, hver dag, hver time... det verste er at jeg ikke overdriver en gang...
Hvis du lurer på noe må du bare ta kontakt, bruker sterke smertestillende hver dag, og må ta en dag av gangen. Alt må gå etter rutiner...
Har du vært plaget med hodepine før du ble gravid?
Uff så ille!!!!
Har vært plaget endel med hodepine før graviditeten, har nakkeproblemer. Skal snart til naprapat, så håper det blir bedre når jeg får løsnet litt på låsningene:)
Nå har jeg hodepine hver dag, men varierer veldig hvor ille det er...heldigvis ;)
God bedring ;)

ORIGINAL: turteldue
ORIGINAL: gladpi
æ har hatt myyyy hodepine å har fått hør at d e ganske normalt når man e gravid [:)] va t fysioterapeut å han ment at t mæ så va grunnen nå muskla i nakken som va ekstrem øm å spenna sæ... hoppa i lufta når han trykt dær å dæm gikk t hode så han ba mæ om å kjøp mæ varmeputa å gjør nå øvelsa han vist mæ... d har itj funka så i mårra ska æ på svangerskapskontroll å da ska æ spørr lægen min om han kan send henvisning t fysio sånn at dæm får hjelp mæ [:)]
har vært skikkelig ille i d siste no å har min dag nummer 4 me konstant hodepine idag[&:] å d e ikke pga varme for her i trondheim så har d regna i fler daga no [:(]
så no e æ lei [8D]
Paracet funke itj i det hele tatt.. heller ikke å legg sæ i et mørkt kaldt rom å drikk my vann [&:]
akupuntur?
forsøkt det?
har tatt knekken på min migrene...
ORIGINAL: honning84
Jeg har det akkurat på samme måte som deg Chrisjanuarbaby og denne første uka av ferien min har endt på sofaen med hodepine hver dag, virker som mild migrene på meg om dagen for jeg blir helt nummen i den ene siden av ansiktet, akkurat som når jeg har migrene bare at smerten er mindre nå. Hvis jeg reiser meg opp så svartner det for øynene mine og hodeverken blir mye verre. Har tatt paracet på det verste, men lite virkning...
Håper det gir seg for deg og at du blir bedre snart[:)]