hodepine..

Mammax85

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Novemberbarna 2021
Har den siste uka vært mye plaga med hodepine..
Er ikke såå ille alltid at jeg har vondt, men ja det går utover søvn og humør, kjenner også at jeg svimler innimellom pga det. Siden det som oftest gir seg før det blir for ille så tar jeg ikke så mye paracet, men det hender jeg må ty til det. Er det greit å ta paracet/ibux? Jeg klarer meg ihvertfall ikke uten, værste jeg vet er hodepine :/ Noen som har gode råd mot hodepine? Jeg drikker mye vann så utenom det;)

Nattinatt!

Man skal ikke ta Ibux, men man kan fint ta Paracet[:)]

Jeg er blitt sykemeldt ut denne uka, da jeg sliter med sv.skaps kvalme/oppkast, hodepine og trøtthet.
Eneste som hjelper mot hodepinen min, er at jeg går inn på soverommet å legger meg i mørket.
Hvis samboer ikke er hjemme, legger jeg meg ettermiddag sammen med snuppa.
Hvis samboer er hjemme, gjør jeg det uansett tidspunkt, siden han kan ha henne da.

Mitt råd er å slappe av.

Klem til deg[:)]

Paracet kan du ta normal dose av, det er ikke farlig, men Ibux skal du IKKE ta :)

ORIGINAL: Sprettmusa

Man skal ikke ta Ibux, men man kan fint ta Paracet[:)]

Jeg er blitt sykemeldt ut denne uka, da jeg sliter med sv.skaps kvalme/oppkast, hodepine og trøtthet.
Eneste som hjelper mot hodepinen min, er at jeg går inn på soverommet å legger meg i mørket.
Hvis samboer ikke er hjemme, legger jeg meg ettermiddag sammen med snuppa.
Hvis samboer er hjemme, gjør jeg det uansett tidspunkt, siden han kan ha henne da.

Mitt råd er å slappe av.

Klem til deg[:)]

sign... (minus det med småtten;))
når jeg får hodepine, så samt så jeg har sjansen så går jeg å legger meg nedpå på soverommet med alle lysene av!!
om jeg ikke greier å sovne, så tar jeg en paracet sammen med et glass vann...

jeg sliter med migrene til vanlig (et par ganger i mnd) men nå har jeg det 2-3 ganger i uka + daglig hodepine.. så nå har jeg begynt å ta magnesium tilskudd i håp om at det kan dempe det litt..

fikk bare 20% sykemelding hos legen inntil videre, og jeg er ikke helt overbevist om at det er nok... men nå er det bare 1,5 jobbdag igjen så er det FERIE!! [:D]

Ej e også plaga med hodepine og tar paracet og drikker masse vann.
Men en ting som ej veit virker e å ta mej en tur t kiropraktor som "knekker" på nakken min og da kan d gå lenge t neste hodepine slår t. Han har sakt at hodepinen/migrenen min kommer i hovudsak av nakken og stramninger der.
Migrene har som oftes med stramninger i skuldre og nakke.

Back
Topp