hodepine

*snuppa

Elsker forumet
Er det noen som har plaget med hodepine??+
nå har jeg tatt 2 paracet og de har ikke hjulpet enda,
føler at hele hode sprenger
noen gode råd?

Nei, hodepine er jeg heldigvis ikke plaget med (åndenød er min greie[8|]). Er det noe som kom akutt, eller har du vært plaget med det lenge? Mitt beste tips (uten at det trenger å være et veldig godt ett): massere tiningene og drikke mye vann [&:] God bedring!

holdt på litt til og fra siden kl 03 i  natt. fikk sove fram til syv men nå har det blitt  værre selv om jeg ligger rolig.

åndenød har jeg og. tar noen ekstra pust gisper etter luft.
mannen min synes jeg snorker noe voldsomt ogsåå hehe

ORIGINAL: Chixy

De siste dagene har jeg også vært plaget med hodeverk. Det eneste som har hjulpet meg de gangene, er 2 paracet og strak ut på sofaen - gjerne med en kald klut på panna....Forferdelig vondt det der! [:(] Håper du har blitt bedre nå iallefall!!

godt vi er fler. håper du blir bedre
nå har hodepinen flyttet seg helt til venstre. det e r bra at det ikke er hele hode.
hehe roet seg litt

Jeg har også vært veldig plaget med hodepine. Stort sett hver dag! Det som hjelper for meg er (hvis det er skikkelig ille 2 Paracept), søvn og drikk mye veske!!! Unner ingen å ha det slik, det er forferdelig tungt![:@]

Gni deg mellom tommel og pekefinger. Finn det punktet som gjør vondt, å gni der...
Hodepinen vil bli værre en liten stund før den forsvinner helt. (Dette er ett akepunkturisk punkt).

ORIGINAL: Pønsi

Gni deg mellom tommel og pekefinger. Finn det punktet som gjør vondt, å gni der...
Hodepinen vil bli værre en liten stund før den forsvinner helt. (Dette er ett akepunkturisk punkt).

tusen takk
det skal jeg prøve.
er også utrolig sulten og tørste idag så jeg spiser og drikker som bare det hehe

Tenkte tanken ang svangerskapforigfting.
men jeg merker at jeg når jeg gjør noe ekstra som feks å gå ned i kjelleren med vask og bøyde meg kom den litt til bake.
jeg drikker godt elsker vann fortiden.
men jeg har den spise dagen idag.
spist 4 brødskiver en pære en is og nå en rislunsj
og drukket som en svamp hehe og nå er hodepinen borte og jeg er trøtt
så jeg tror kanskje at kroppen sa at den trengte næring.

og når hodepinen forsvinner tror ejg det ikke er noe farlig

Back
Topp