Hodepine - pga varmen?

R

RoseBusk

Guest
Hei igjen,
Jeg sliter mye med hodepine nå som det er så varmt. Ikke nok med at jeg blir solbrent fortere enn en hummer blir kokt, men jeg blir veldig sliten, trøtt, sur og får ofte vondt i hodet også når det er så varmt. Oppholder meg noen timer utendørs hver dag, mer orker jeg ikke. Prøver å holde meg inne eller i skyggen mellom klokken 13-17 da sola er sterkest. Drikker veldig veldig mye vann også. Noen råd?
 
Hei igjen,
Jeg sliter mye med hodepine nå som det er så varmt. Ikke nok med at jeg blir solbrent fortere enn en hummer blir kokt, men jeg blir veldig sliten, trøtt, sur og får ofte vondt i hodet også når det er så varmt. Oppholder meg noen timer utendørs hver dag, mer orker jeg ikke. Prøver å holde meg inne eller i skyggen mellom klokken 13-17 da sola er sterkest. Drikker veldig veldig mye vann også. Noen råd?

Hei :)

Ang drikke og varme så drikk gjerne farris som inneholder ulike salter som kan forhindre at du forblir slapp.
Skulle dette vedvare vil jeg råde deg til å kontakte legen din for en sjekk.

Når det gjelder det å bli solbrent så regner jeg med at du smører deg med solkrem med høy nok solfaktor, og gjentar smøringen i løpet av dagen. Har du sensitiv hud finnes det egne solkremer for det, La roche Posay solkrem,

mvh Kari, Komplett apotek
 
Back
Topp