Hodepine og utmattelse

Lykke2020

Andre møte med forumet
Noen andre som er utmattet og har hodepine?
Føler meg helt kjørt. Går og tenker på svangerskapsforgiftning- krisemaksimering med en gang:wtf:
Var på TUL i går. Alt bra med baby. Ble satt tilbake fra 7+4 til 6+6, noe som ikke er uvanlig med mye usikkerhet i måling.
 
Utmattelse og hodepine er helt vanlig i svangerskap, så ikke noe å bekymre seg for:happy:
 
Så bra at alt så bra ut! Jeg føler meg også sånn. Har vært litt bekymret for om det er normalt, så er glad for at flere føler det samme. :)
 
Føler det helt likt!!!


Det sagt! De brukte to ulike regneskiver på meg, den snurregreia. De målte jo den vesle reka inni der, også kikka på skiva, og fant ut at jeg var 6+6 - noe jeg tenkte at var veldig feil, jeg er i følge mens 7+6.
Så gikk hun bort til sin PC, og der lå visst en annen skive, og da sa hun at hun fikk 7+4 med samme målet! Så jeg fant ut at jeg holder meg til egen beregning frem til OUL. :) blir endra noe da uansett :)
 
Føler meg på samme måte :) Tenker at det er hormonene og at det er en del nytt for kroppen nå, og at det er helt normalt :) Tar heller livet litt ekstra med ro en periode.
 
Back
Topp