I morgen skal jeg på kontrolltime hos lege etter 2 og 1/2 ukes sykemelding. Jeg er virkelig ikke mye bedre. Kvalmen har sluppet taket (hallelujah!), men utmattelsen, null matlyst og svimmelheten vedvarer, så blodtrykket er trolig fortsatt ganske lavt. I tillegg har jeg fått en intens hodepine som startet forrige uke, og jeg fungerer ikke uten paracet. Paracet gjør hodepinen levelig, men den slipper aldri taket
Jeg vet at man kal ta minst mulig medisin under svangerskapet, men jeg klarer ikke å gå å ha vondt i hodet i dagesvis..
Jeg føler meg som den sytekjerringa, og gruer meg til legetimen i morgen fordi jeg vet at jeg må be om å få forlenget sykemeldinger min og må ramse opp alle plagene mine. Det høres jo ut som jeg driver og dikter opp grunner til å få sykemelding
Men jeg blir andpusten av å ta meg en dusj, så jeg fungerer ikke i en fysisk tung jobb hvor jeg må stå på beina hele dagen og være hyggelig og smilende mot kunder..
Er det flere som har det sånn? Føler meg veldig alene for tiden, samboeren klarer ikke helt å skjønne hvor ille jeg plages, for det er ikke alltid så lett å se utenpå.
Jeg føler meg som den sytekjerringa, og gruer meg til legetimen i morgen fordi jeg vet at jeg må be om å få forlenget sykemeldinger min og må ramse opp alle plagene mine. Det høres jo ut som jeg driver og dikter opp grunner til å få sykemelding
Er det flere som har det sånn? Føler meg veldig alene for tiden, samboeren klarer ikke helt å skjønne hvor ille jeg plages, for det er ikke alltid så lett å se utenpå.