Hodepine og svimmel

Babyivente

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Igår kom plutselig en intens hodepine hos meg, jeg la meg tidlig og håpet den skulle være borte til idag. Jeg våkne opp, og var drit svimmel - holdt på å falle i bakken flere ganger når jeg gikk... fikk tatt meg mot på dør og vegg... også slo hodepinen inn igjen... har noen andre hatt det slik? And Why?!

Igår kom plutselig en intens hodepine hos meg, jeg la meg tidlig og håpet den skulle være borte til idag. Jeg våkne opp, og var drit svimmel - holdt på å falle i bakken flere ganger når jeg gikk... fikk tatt meg mot på dør og vegg... også slo hodepinen inn igjen... har noen andre hatt det slik? And Why?!

Jeg har også ekstremt vondt i hodet. Har hatt det siden lørdag. Ikke like svimmel som deg, men litt.
Svimmelheten vet jeg kan komme av lavt blodtrykk/blodtrykksfall. Hodepinen kan være hormonell. Drikker du nok? Jeg tror ikke jeg drikker nok, men orker ikke fly på do hele natten heller. Ett par ganger er mer enn nok. Men skal teste med 1 L mer enn jeg pleier i dag.

Har også hatt hodepine i mange dager.. holdt på å besvime inatt når jeg skulle på do.. vet man må ha rolige bevegelser osv... men når man Må, så må man :hilarious:

Har også hatt hodepine i mange dager.. holdt på å besvime inatt når jeg skulle på do.. vet man må ha rolige bevegelser osv... men når man Må, så må man :hilarious:
Hahaha syns jeg ser det:hilarious:

Hahaha syns jeg ser det:hilarious:
Ja det var litt festlig, måtte komme meg i senga igjenn i ei farlig fart da ansiktet var helt grått å jeg kjente det bare var sekundene igjenn før att det hadde blitt svart:hilarious: prikket i både hender å føtter, senga var pluttselig myk som en rosa sky:hilarious:

Back
Topp