Hodepine og småkvalm

Mininummer2

Betatt av forumet
Har i det siste hatt hodepine og vært små kvalm hver dag. Har vært hos jordmor to ganger denne uka og har ingen tegn på svangerskapsforgiftning :)

Noen andre som er litt uggen for tiden?
Jeg er 37+4 I dag, bare 19 dager til termin :D

Kanskje du trenger mer vann? Viktig å drikke masse. Man blir fort dehydrert som gravid.

Har i det siste hatt hodepine og vært små kvalm hver dag. Har vært hos jordmor to ganger denne uka og har ingen tegn på svangerskapsforgiftning :)

Noen andre som er litt uggen for tiden?
Jeg er 37+4 I dag, bare 19 dager til termin :D
Jeg har det på samme måte. Nå har jeg vært mye dårlig gjennom hele svangerskapet, men mindre uggen de siste ukene før permisjon. Etter det har det derimot kommet tilbake for fullt. Jeg er kvalm, har vondt i hode og er endel svimmel. Lav på jern er jeg, så har begynt med det nå igjen (en uke snart, uten at det hjelper).

Håper jeg føder før termin så jeg slipper å gå sånn i to uker til!

Jeg er ofte kvalm men sånn har det egentlig vært mesteparten av svangerskapet... blir verre med halsbrannen. Men om det er helt nye symptom for deg er det kanskje annerledes. Sover du nok!

Jeg har vært kvalm hele tiden, men blitt værte igjen siste dagene. Hadde litt hodepine i går også.

Går til kontroll 1 gang i uken nå for å følge med på blodtrykket, og alt har sett bra ut heldigvis:)

Prøver å hvile og drikke nok vann:)

Jeg var kvalm hele veien og hadde periodevis hodepine, så det trenger ikke være noe farlig :) bra du blir fulgt opp hos jm :)

Greit at det ikke bare er meg som er uggen nå på slutten :P
Nattesøvnen er jo ikke optimal, sover veldig lett og må opp på do et par ganger hver natt nå.. halsbrann er eg mye plaget med også.. men det er vel innafor normalen nå på slutten :P

Kvalm, dårlig matlyst, halsbrann og hodepine! Blæææ MEN JA helt innenfor normalen, DESVERRE! Føler med alle nå på slutten!

• Liker
Reactions: k90
Back
Topp