Hodepine og kvalme

Bra du ringte da, man vet jo aldri så ingen grunn til å ta unødvendige risikoer
Sant :)
Det har da gått tilbake enda mer nå etter jeg tok en dusj. Det er fortsatt noe "der", men langt fra så plagsomt som tidligere. Føler ikke for å ta en Paracet en gang.
Blir nok bra til imorgen det her :)

Sant :)
Det har da gått tilbake enda mer nå etter jeg tok en dusj. Det er fortsatt noe "der", men langt fra så plagsomt som tidligere. Føler ikke for å ta en Paracet en gang.
Blir nok bra til imorgen det her :)
Bra :)

Godt å høre at du har ringt og fått gode råd :-D Går selv og teller på knappene pga fjerde dagen med hodepine og stiv nakke, og sånn skikkelig trykk i panna. Men jeg sjekka jo urin og blodtrykk på vanlig kontroll på tirsdag, og ingen utslag, så jeg antar at det er spenningshodepine pga at jeg er litt anspent med alle de masriene, pluss at jeg tror jeg har litt bihulebetennelse pga kronisk tett nese for tiden. Men har i bakhodet at det skal ringes hvis det blir vondt i øvre mageregion oppi alt. Bedre å ringe en gang for mye enn for lite ;-)
Håper det hjalp med frisk luft og Paracet og at du får sovet godt inatt. Masse god bedring :-D ❤
Jeg er mye bedre nå, har droppet Paracet, la meg i sengen isteden. Regner med ting er bedre imorgen :)

Hmm... Men at det sitter i panna og at du har stiv nakke høres ikke bra ut?? Min hodepine satt bak øyene, midt i hodet, men hun sa til meg spesifikt at får jeg vondt i magen eller stiv nakke skulle jeg ringe tilbake med en gang...
Har du hatt sv.f. før? Har du det i slekten? Har du gått med det lenge?
Tenker at du kanskje skulle ha ringt du med?? ❤️

Jeg er mye bedre nå, har droppet Paracet, la meg i sengen isteden. Regner med ting er bedre imorgen :)

Hmm... Men at det sitter i panna og at du har stiv nakke høres ikke bra ut?? Min hodepine satt bak øyene, midt i hodet, men hun sa til meg spesifikt at får jeg vondt i magen eller stiv nakke skulle jeg ringe tilbake med en gang...
Har du hatt sv.f. før? Har du det i slekten? Har du gått med det lenge?
Tenker at du kanskje skulle ha ringt du med?? ❤️
Ja jeg har hatt det siden mandag eller tirsdag, men hadde fin urinprøve og fint blodtrykk på tirsdag, så jeg har liksom ikke helt trodd at det skulle være noen fare for sv.f. Har ikke hatt d før, og ikke i slekta heller. Men jeg bør kanskje få en sjekk for sikkerhets skyld :-)

Ja jeg har hatt det siden mandag eller tirsdag, men hadde fin urinprøve og fint blodtrykk på tirsdag, så jeg har liksom ikke helt trodd at det skulle være noen fare for sv.f. Har ikke hatt d før, og ikke i slekta heller. Men jeg bør kanskje få en sjekk for sikkerhets skyld :-)
Har du fortsatt hodepine?
Jeg har vært mye bedre idag :) det var noe der når jeg våknet, men etterhvert under dagen ble det mindre og mindre, og etter en to-timersdupp forsvant det helt :)
Håper det er uskyldig til deg og!

Har vært litt bedre igår og idag, så jeg har ikke vært å sjekka urin og blodtrykk. Har lite hevelser og egentlig, og da er det kanskje liten sjanse for sv.f.?

Har vært litt bedre igår og idag, så jeg har ikke vært å sjekka urin og blodtrykk. Har lite hevelser og egentlig, og da er det kanskje liten sjanse for sv.f.?
Sniker litt fra november:)
Jeg målte høyt blodtrykk (140/104) og protein og eggehvite 2+ i urinen, ble innlagt og satt på BT medisin. Legen mente dette var starten på svf. Jeg har ingen/lite hevelser i kroppen, så det trenger ikke alltid å være det:)
(Jeg sliter også med hodepine, kvalme, uro i kroppen og tretthet. )

Gjerne greit å sjekke opp for å være sikker?:)

Sniker litt fra november:)
Jeg målte høyt blodtrykk (140/104) og protein og eggehvite 2+ i urinen, ble innlagt og satt på BT medisin. Legen mente dette var starten på svf. Jeg har ingen/lite hevelser i kroppen, så det trenger ikke alltid å være det:)
(Jeg sliter også med hodepine, kvalme, uro i kroppen og tretthet. )

Gjerne greit å sjekke opp for å være sikker?:)
Takk :-) Skal få tatt en sjekk for sikkerhets skyld :-)

Jeg så også på nettet at man ikke trenger å ha noen hevelser, selvom det også er et symptom :)
Er sikkert greit å få sjekket det ja om du sliter.
Min hodepine har kommet tilbake idag, men den tror jeg fremst er pga søvnen, ikke sv.f. Dog ble jeg kvalm nå nettopp, men det har blitt en del usunnheter i kveld da vi var ned til svigers etter middagen og fikk både kaffe, brus og kaker ;)

Snakka med føden om det etterpå, på oppfordring av jordmor, så de skal følge litt ekstra med. Sannsynligvis er det bare litt forurensning pga økt utflod nå på slutten :-)

Back
Topp