Hodepine og gravid i uke 14... Hjelp

Hemmeligmamma

Glad i forumet
Jeg sliter med invalidiserende hodepine. Blir kvalm og spyr, og er helt ubrukelig. Har legetime i morgen.

Det eneste som hjelper er ibux, men det skal man ikke ta som gravid. Hva i all verden gjør jeg? :( :(

Jeg hadde det slik og fikk paralgin forte å ta ved behov (altså ikke hver dag, men de dagene jeg skulle ut f.eks til legetimer eller handling eller noe..) ellers hjalp det med kald drikke, svalt og mørke rom, bena høyt og hodet så og si flatt. Du burde fått en time hos nevrolog :) de kan finne riktig behandling for deg og din type hodepine, som er trygt for både deg og mageboeren :)

Jeg hadde det slik og fikk paralgin forte å ta ved behov (altså ikke hver dag, men de dagene jeg skulle ut f.eks til legetimer eller handling eller noe..) ellers hjalp det med kald drikke, svalt og mørke rom, bena høyt og hodet så og si flatt. Du burde fått en time hos nevrolog :) de kan finne riktig behandling for deg og din type hodepine, som er trygt for både deg og mageboeren :)

Tusen takk for svar. Det er nok på tide med time hos nevrolog, nå kommer det nemlig oftere og oftere.

Back
Topp