Hodepine og angst for OUL :(

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Nå har hodepinen kommet. Hatt vondt i hodet i 3 dagee strekk, jeg tar vanligvis aldri paracet, men har måtte gjøre det de siste dagene.

Jeg er også bekymret fordi jeg ikke har kjent bevegelse enda. Er 18 uker i morgen og kjente i uke 17 med første. Vanligvis skal man kjenne liv tidligere med nummer to (?) Nå gruer jeg meg til OUL på torsdag! Har slitt veldig med hyperemesis, og har fremdeles ganske flat mage. Uff :( er så redd for at det ikke har gått bra..

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Jeg tro heller ikke jeg har kjent noe. Muligens kanskje de siste dagene. Noen tar lengre tid en andre. Kanskje du har morkaken plassert foran på magen din, da tar det lengre tid:) ikke bekymre deg, dette kommer til å gå strålende:) du blir nok lettet etter oul:) det gjorde ihverfall jeg:)

Termin 12. februar med første frøet❤

Kjipt med den hodepinen da :/

Jeg er 18 uker på vei i dag med nr.3 og kjenner ingen spark enda. Kjennte det litt tidligere med di to andre. Det sies at har du vært gravid før KAN man kjenne liv tidligere. Ingen sv.skap er like helker ikke egne sv.skap ;). Tror ikke du har noe å bekymre deg for.
Masse lykke til på oul! ;)

Jeg er førstegangs gravid, hatt masse vondt i hodet siden torsdag. Har heller ikke noe særlig stor mage og ikke kjent masse liv enda. Aner ikke hvordan det føles, men forstår tankene dine. Uansett , har du ikke hatt blødninger eller noen andre symptomer tror jeg du skal senke skuldrene og tenke at dette går helt fint :)

Nyt heller at du er lett på fot så langt og ikke er tung og tung i pusten ;)

Vil gjerne gi dere med hodepine et lite tips: dette kan være bihuleplager, jeg har selv slitt mye med dette etter jeg ble gravid, aldri hatt problem før. Grunnen er at slimhinnene i nese og bihuler ofte svulmer opp når en er gravid. Blir hodeverken verre eller føles som mer press i hodet, øynene eller bihuler når du bøyer hodet ned så er dette tegn på at plagene kommer fra bihuler. Prøv med saltvannnesespray:)

Termin 12.februar med første frøet:)

Hodepine er noe makk!! Har slitt lenge selv, er så kjipt å gå rundt med hodepine. Her ser jeg en klar sammenheng med hvile, så jeg må passe på å få nok søvn om natta. I løpet av de ukene jeg har hatt hodepine, har jeg tatt paracet bare en gang, og det tok ikke vekk plagene helt, men det var godt å "lette på lokket" litt ;)

Er livredd for OUL selv jeg! Har nå på tirsdag.. usikker på om jeg har kjent liv, selv om at dette er det første svangerskapet hvor jeg har kommet så langt, så klarer jeg ikke slappe av. Er redd for at det har stoppet opp i magen. Var på ul i uke 14 sist, og da var alt i orden - så jeg håper alt fortsatt er bra! Føler meg IKKE trygg på det.

Det jeg merker til svangerskapet nå, er at det er en "klump" i magen når jeg ligger i senga på magen - særlig på morgenen før jeg har vært på do og tissa.. Ellers merker jeg svært lite.. Noia!!

Hodepine er noe makk!! Har slitt lenge selv, er så kjipt å gå rundt med hodepine. Her ser jeg en klar sammenheng med hvile, så jeg må passe på å få nok søvn om natta. I løpet av de ukene jeg har hatt hodepine, har jeg tatt paracet bare en gang, og det tok ikke vekk plagene helt, men det var godt å "lette på lokket" litt ;)

Er livredd for OUL selv jeg! Har nå på tirsdag.. usikker på om jeg har kjent liv, selv om at dette er det første svangerskapet hvor jeg har kommet så langt, så klarer jeg ikke slappe av. Er redd for at det har stoppet opp i magen. Var på ul i uke 14 sist, og da var alt i orden - så jeg håper alt fortsatt er bra! Føler meg IKKE trygg på det.

Det jeg merker til svangerskapet nå, er at det er en "klump" i magen når jeg ligger i senga på magen - særlig på morgenen før jeg har vært på do og tissa.. Ellers merker jeg svært lite.. Noia!!
Masse lykke til! Det går nok fint skal du se. Det er veldig nervepirrende, det må jeg si. Man går rundt og lurer på hvordan den lille har det, og man føler seg ikke helt pigg selv. Blir mye bedre etter uke 26-28, da skal man kjenne liv og det er mye kraftigere spark og bevegelser. På den måten er det lettere og vite at alt er bra. Er også gøy at du stryker på magen og babyen reagerer på det. Kjente også når lille hadde hikke!

Lykke til på tirsdag. Håper du snart kjenner liv :D

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Hodepine er såå kjipt!
Har slitt med migrene siden jeg var 5 år, men nå har jeg hatt svangerskapshodepine (som legen min kaller det) i 6 uker i strekk og forventer ny sykemelding i morgen.. Det er ganske forferdelig å ALLTID ha vondt i hodet. Men, det går over og det blir værdt det <3

Masse lykke til i morgen, det går nok kjempebra!
Jeg skal også på oul i morgen, er da i uke 19. Har kjent liv i cirka 2 uker, men som alle andre også skriver her oppe så er jo alle forskjellige :-) Det går superbra, wait and c!

Back
Topp