Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje en behandling hos kiropraktor/fysio kan hjelpe? Jeg hadde voldsom hodepine i flere dager som de trodde var spenninger fra nakke/skulder pga. oppkast. Hos meg hjalp det med en behandling hos kiropraktor.
God bedring!
Jeg bruker Panodil. Får bare mer hodepine/migrene av paracet
Men kan man ta to 500 MG Paracet? Har prøvd bare en og en siden jeg ikke er noe fan av smertestillende. Men nå må jeg finne noe som virker! Blir gal!
Så skal jeg prøve teste ut panodil! Venter på svar fra osteopaten om time så får håpe det hjelper på.
Kommer ann på hvor mye du allerede har tatt i dag da så klartJa, du kan ta 1g paracet
Kan ta 2x500 4 ganger dagligMen kan man ta to 500 MG Paracet? Har prøvd bare en og en siden jeg ikke er noe fan av smertestillende. Men nå må jeg finne noe som virker! Blir gal!
Så skal jeg prøve teste ut panodil! Venter på svar fra osteopaten om time så får håpe det hjelper på.
Men kan man ta to 500 MG Paracet? Har prøvd bare en og en siden jeg ikke er noe fan av smertestillende. Men nå må jeg finne noe som virker! Blir gal!
har hatt vondt i hodet mer eller mindre siden fredag. Igår tok det seg opp og har vondt fra venstre øyet, bak øret og ned mot nakken. Prøvd å ta Paracet, men det funker ikke! Er som om jeg bare har tatt en sukkertøy liksom Er det noe annet man kan ta?