Hodepine med nr 2

Glapia.

Gift med forumet
Hei junimammaer :-) Jeg venter mitt barn nr 2 og har så sinnsykt vondt i hodet denne gangen!! Kan ikke huske at jeg hadde det med storebror!!! Det er sånn migrene vondt... Har dere det? Er du førstegangs? Andregangs? Gutt jente?

Uff, høres ikke god ut :(
Har ikke erfaring med dette selv.
Får du i deg nok næring/drikke, søvn osv??

Vet ikke jeg, men ville tatt kontakt med lege om det ikke gir seg.

God bedring!

Masse hormoner som går gjennom kroppen din nå... og desse kan desverre være med å at du får hodepine. Men det er også viktig å drikke vann, ca 2l for dag. Og holde seg borte fra ting som kan forværre hodepinen. Tro det eller ei men sjokolade kan faktisk være med på å forverre hodepinen.

Jeg har  gutt på 17 mnd fra før, og er nå 19 uker på vei med en liten gutt til (tror jeg:))Jeg hadde en treukers periode med kjempevondt i hodet, aldri hatt migrene så vet ikke hvordan det er..Men dette var liksom bak det lå, var der hele tiden. Men ble verre når jeg reiste meg opp, eller rørte meg fort til sidene..Det var vondt å røre mye på hodet...

Jeg trodde det kom av at jeg flydde, med en kraftig forkjølelse..Og klarte ikke utligne ordetlig, fikk derfor trykk i bihulene...Men nå er jeg usikker for jeg har hatt det samme greia i hele dag....
 sukk...
Har lest en plass at hodepine kan være et svangerskapssymptom da...Vet ikke..
Jeg tok det opp med jordmor, og hun ble ikke veldig bekymra da..Hun trodde og det var flyinga, men det kan jo ikke være det siden det er tilbake nå...Så lenge etterpå..

Jeg er første gangs. Sliter med hodepine hver eneste dag. Er forferdelig slitsomt, og det går utover studiene mine også.

Hei :-) Je her ei jinte på 2,5 år og er nå 19 uker på vei med jinte nr 2. Je har hatt/har hugguvondt med begge to, noe legen mener skyldes mitt låge blodtrykk (100/60). det sies at det skal hjelpe og drekke mye vatn og ellers ta det litt pent,itte reise seg brått, etc. Je har også vøri en del svimmel pga det låge trykket. Meiner og hukse at både hugguvondt og svimmelhet gikk over en stand mellom uke 25 og 32.. Det er uansett så veldig verdt det :-)

Glapia. skrev:
Hei junimammaer :-) Jeg venter mitt barn nr 2 og har så sinnsykt vondt i hodet denne gangen!! Kan ikke huske at jeg hadde det med storebror!!! Det er sånn migrene vondt... Har dere det? Er du førstegangs? Andregangs? Gutt jente?

samme som deg.
ikke noe med nr.1
men nå med nr 2 så har jeg migrenevondt.

*Snuppo+1+1* skrev:

Glapia. skrev:

samme som deg.
ikke noe med nr.1
men nå med nr 2 så har jeg migrenevondt.

Jeg har det også sånn :(  
er andregangs jeg også :) hadde det ikke slik med nr 1.

Jeg har også vondt i hodet hver dag. Og blir ofte svimmel og veldig slapp. Usikker, men tror det kan ha med at jeg har lav blodprosent tl vanlig, og kanskje enda lavere nå. Tar jerntabletter, og håper det virker. Skal til jordmor på fredag så må høre med henne da. 
Men ja, det er veldig irreterende.

Back
Topp