Hodepine ja..

FirstTime

Elsker forumet
Hei dere! Blir smårar snart jeg..har vondt i hodet hver eneste dag![>:] Er dette normalt da? Tar vitaminer osv...

heisan! er desverre normalt for noen...

selv sliter jeg bare ett par dager i uka, men med migrene i tillegg..

ting som kan hjelpe er mye drikke, gå turer, en liten dupp, og så husker jeg ikke mer...

du kan jo ta paracet, da, men det vet du sikkert. pratet med legen min om det i dag, og han sa at paracett ikke er skadelig, men det er ikke bra for babyen hvis man går med kraftig hodepine uten å gjøre noe med det...

håper det går over for deg ved den magiske 12 ukers grensa, livet mitt ble hvertfall bedre da![:D]

hei...
Jeg har vært plaget med migrene fra jeg var 4 år gammel...var veldig plaget i begynnelsen,
fram til uke 13 tror jeg..[:o]
og så har det forsvunnet helt.Har ikke noe vondt i hodet lenger,
så kanskje det kan snu seg[:)]
man vet jo aldri...
du kan jo ta paracet for smerter....[:)]

Det er nok bare hormonene som gjør dette...trøst deg med at det vil gå over.

Drikk masse vann, og sørg for rikelig med frisk luft, det pleier å hjelpe.

Lykke til!! Og gratulerer med graviditeten!!!

har slitt en del med hodepine selv også. Det var værst de første 12 ukene så forsvant det, men må si at det er kommet litt tilbake nå mot slutten[:)]

puh..skjønner ikke att dette kan være normalt. Har så hodepine att jeg ikke orker noen ting..ikke se på tv eller lese engang. Og ikke nok med det..var hos en duste lege idag pga hodepinen min, han tok jo blodtrykk osv, men sa ikke om det var normalt. Ikke kom jeg til ordet for å si att det er rund pannen og øynene smerten sitter og kanskje det er bihulene..neida...her var det ut og inn. (han er vikar for min egen fastlege). Går ann prate litt med pasienten da, særlig når man er uerfaren og første gangs gravid. Nei huff så sur jeg er (men er vel mest pga hodepina)
og det var det jeg orket av ha øynene åpne,,ned i senga igjen![&o]
God helg alle!

Back
Topp