Hodepine i graviditeten...

Frk.Chicka

Forumet er livet
Er det mange her som er plaget med det eller?
Jeg er periodevis plaget med det...
Får hodepine av ingenting, og ganske kraftig og til tider..:(
Slitsomt, spesielt siden det ikke er så mye og ta for det heller..

Jeg har det ofte og noen ganger lite, det er opp og ned, men jeg har jo migrene også, men jeg tar en paracet jeg også legger jeg meg. Det er medisinen min nå[:)]
Men det har også vært ofte det ikke hjelper og da får jeg ikke gjort så mye....[:(]

Jeg hadde 2 episoder rundt 14-18uker på vei. Da hadde jeg så voldsom hodepine at jeg havnet på legevakta ene gangen.

Jeg lå i 3 døgn på soverommet og var helt utafor....

Det har heldigvis gitt seg. Men jeg merker at jeg får oftere/raskere hodepine nå enn ellers....

Jeg er også plaget med migrene... men de siste 2-3årene har det omtrent gitt seg..
Nå er det ikke migrene jeg får, men bare hodepine... Plagsomt..
Tar jo en paracet jeg å når det blir for ille, max to liksom...
Men på meg har det liten eller ingen effekt...:(

Oiii... 3 dager ja.. Hmm.. jeg skal visst ikke klage... den var LITT verre enn meg!!

ORIGINAL: Mochicka

Jeg er også plaget med migrene... men de siste 2-3årene har det omtrent gitt seg..
Nå er det ikke migrene jeg får, men bare hodepine... Plagsomt..
Tar jo en paracet jeg å når det blir for ille, max to liksom...
Men på meg har det liten eller ingen effekt...:(

Oiii... 3 dager ja.. Hmm.. jeg skal visst ikke klage... den var LITT verre enn meg!!

Ja, det har heldigvis bare skjedd 2 ganger. Øegen trodde det kunne være svangerskaps-migrene, eller at det kunne komme av at BT mitt var høyere enn vanlig.

Jeg var 100% ufør de tre dagene. Klarte ikke annet enn å ligge helt stille i et mørkt rom.... Nesten litt skremmende. Veldig glad dete r over!

Men det er grusomt å gå å ha "småvondt" i hodet hele tiden da.... [&o] 

Var verst en periode i begynnelsen-då fikk eg hodepine av ingenting,utrolig plagsomt[&:] Med Daniel så hadde eg ett migrene anfall og måtte på kk å ta tester og greier-låg i fleire dager rett ut.Men då hadde eg synsforstyrrelser og talevansker osv så dei ble litt redd for meg for eg oppførte meg helt rart[8D][:D]

Huffa...
jeg ble sykemeldt pga svangerskaps-hodepine!!!
kjedelig, men vet aldri når den slår til..
og å jobbe med den er umulig!!!
Før hadde jeg det hver dag, nå er det 4-7 ganger i uka!!!
Så her sitter jeg sykemeldt!!!

Ja hodepine er skikkelig plagsomt[&:] håper du får fleire uker med 4 dager enn 7 den siste tiden[:)]

var plaget med det i begynnelsen, men er ikke så mye nå heldigvis.
verket mye bak øyene...
ikke noe godt med hodeverk nei[:'(]

Har migrene, men den har faktisk nærmest blitt borte i svangerskapet! Håper det fortsetter slik! Var mye plaget med hodepine de første 3-4 mnd, men nå har jeg ikke hatt vondt i eeeeeevigheter [:D]

har vært plaget i det siste, skal legges inn til kontroll hos jordmor i morra til CTG undersøkelse uten at jeg helt vet hva det er[8|]

hei med en gnag jeg kjenner at den er på vei til å snike seg innpå hiver jeg inn store mengder med vann å etter ei lita stund er den vekk igjen. dere veit at vi trenger masse vann å veske nå når vi er gravid. å en av grunnene er ofte at vi drikker for lite vi blir litt dehydrerte. så mitt tips drikk masse masse vann det hjelper.

Back
Topp