Hodepine etter fødsel

LyDi

Betatt av forumet
Septemberhjertene 2018
Flere som opplever dette? Verken Paracet eller Ibux tar bort smertene. Var innom barselpol i dag for å undersøke om det kunne være spinalhodepine, men anestilegen fant ingen årsak til hodepinen. Kjenner det tar på litt med konstant hodeverk nå den første tiden (lillegutt er bare en uke gammel, og jeg har hatt hodepine siden fødselen). Drikker mye vann, spiser godt og sover sånn omtrent 6-7 timer hver natt. Håper det gir seg snart.
 
Jeg har slitt en del med hodepine etter fødsel, men syns det hjelper med mer søvn (6-7 timer er visst ikke nok her)... den har ikke vært så intens da, kun en kveld her jeg tok paracet, men det funket ikke.

Men idag har jeg faktisk ikke hatt hodepine *bank i bordet*, selv om det ble en dårlig natt så har håp om at den har reist for godt nå! (Jeg sliter veldig sjelden med hodepine til vanlig.)

Baby er 2 uker og 4 dager gammel [emoji846]
 
Jeg har slitt en del med hodepine etter fødsel, men syns det hjelper med mer søvn (6-7 timer er visst ikke nok her)... den har ikke vært så intens da, kun en kveld her jeg tok paracet, men det funket ikke.

Men idag har jeg faktisk ikke hatt hodepine *bank i bordet*, selv om det ble en dårlig natt så har håp om at den har reist for godt nå! (Jeg sliter veldig sjelden med hodepine til vanlig.)

Baby er 2 uker og 4 dager gammel [emoji846]

Skal prøve å få lagt inn et par timer til med søvn da :) Kanskje det kan hjelpe litt på. Dette med hodepine er også ganske nytt for meg! Aldri slitt med det tidligere. Håper at hodepinen din gir seg snart også! Kan tenke meg det var deilig å gå en dag uten :)
 
Skal prøve å få lagt inn et par timer til med søvn da :) Kanskje det kan hjelpe litt på. Dette med hodepine er også ganske nytt for meg! Aldri slitt med det tidligere. Håper at hodepinen din gir seg snart også! Kan tenke meg det var deilig å gå en dag uten :)

Vi har lagt oss ganske seint på kvelden, siste amming rundt 00-01-tiden, så å prøve å ligge til rundt 10-11-tiden har faktisk hjulpet ja [emoji5] Da har det gjerne vært minst en time med amming og bleieskift i løpet av natta, så 8-9 timers søvn var nok det som var nødvendig her [emoji846]

Satser på du slipper unna veldig snart, er jo så slitsomt og plagsomt [emoji53]
 
Sniker fra august. Jeg hadde også en del hodepine første par ukene. For meg tror jeg at det var en kombinasjon med dårlig ammestilling + at jeg drakk for lite. Mye svetting og amming gjør at man må drikke mer enn man tror. Gikk seg til for meg når det hadde gått et par uker. Fikk meg også ny ammepute slik at jeg slapp å sitte feil. God bedring :)
 
Back
Topp