Hodepine av koffein?

Vinterbarn90

Glad i forumet
Før svangerskapet drakk eg mykje kaffi og fekk hodepine rundt lunsj viss eg ikkje hadde drukket kaffi den dagen.
No er det mange dagar der eg ikkje drikk kaffi i det heile tatt. Er avvent [emoji85]
Men synes å merke at dei dagane eg drikk eit par små koppar på jobb (under grensa), så får eg hodepine på kvelden.
Andre som har opplevd det? Altså hodepine pga koffein, og ikkje mangel på koffein? [emoji28]

Har ikke tenkt over det igrunn, men har jo sporadisk hodepine, så kan godt hende det har sammenheng med kaffeinntak. Idag har jeg ikke drukket noe kaffe (merkelig, for det "må" jeg ha daglig og helst på morgenen), og jeg har ikke vondt i hodet :p

Kan være kroppen prøver å fortelle at koffein er nei nei drikke [emoji28] ikke at det skader med litt. Men kjenner flere som har fått hodepine av redbull og batteri mens de var gravid. Så da sluttet de og ble kvitt hodepinen.

Har forsåvidt sporadisk hodepine her også, men har sett antydning til sammenheng siste gangane.
Kan godt vere at kroppen ikkje vil ha det, ja [emoji4]
Er veldig rart. Smaken min er ulik frå dag til dag. Dei fleste dagar vil eg ikkje ha kaffi. Men enkelte dagar er det like himmelsk som før graviditeten [emoji85]

Kjenner meg igjen. Vi har kaffemaskin hjemme - det var favorittkaffen før. Nå klarer jeg ikke en liten kopp engang. :( kjenner også at jeg blir tung i hodet av det, om jeg først prøver [emoji85] veldig rart så avhengig som jeg var engang

Back
Topp