Hodepine 3 dager på rad.....

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Tredje dagen med hodepine.. litt lei kan man si. Eg pleier sjeldent å ta hodepinetabletter, men når lille frøkna holder deg gående til 02 så må man bli kvitt hodepinen før skrikingen begynner.

Skyldes hodepinen kombien varme, amming og kanskje litt for lite vann (selv om jeg føler at jeg ikke gjør noe annet enn å drikke vann), eller kan det være en annen grunn??
Noen som har noen erfaringer?

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

ville trodd det var pga alt du nevnte + søvn. kan jo være mer alvorlige årsaker, men tror neppe du nettopp har pådratt deg høyt blodtrykk eller skalle/hjerneskade de siste dagene :-P
fortsett med å drikke vann, hiv deg foran vifta og ta deg en powernap om du klarer.... god bedring

Har hatt det samme i flere dager :/ er nok som blir sagt her lite søvn å lite vann + varme

❤gutt født 27/6❤

Slitsomt å drikke så mye vann... Begrenset til hvor mye det er plass til :p man må jo ha plass til litt mat og. Selv om matlysten er laber nå i sommervarmen.. Må og innrømme at det er dårlig med søvn på dagtid, men min kjære tar seg av storebror om morgene og lar meg sove så lenge jeg vil. Så føler ikke eg er underernært på søvn.

Er dere flink å ta dere en lur på dagtid?

Slitsomt å drikke så mye vann... Begrenset til hvor mye det er plass til :p man må jo ha plass til litt mat og. Selv om matlysten er laber nå i sommervarmen.. Må og innrømme at det er dårlig med søvn på dagtid, men min kjære tar seg av storebror om morgene og lar meg sove så lenge jeg vil. Så føler ikke eg er underernært på søvn.

Er dere flink å ta dere en lur på dagtid?
Tar en lur hver dag, men jeg har verken barn eller baby enda da :p

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Jeg sliter også med hodepine, tror det er for lite vann her..

-------------------------
Therese 5. april 2009
Trym 17. juli 2013

Sove ? Hva er det hehe !! Stresser med alt anna jeg når han sover, huset må tas noen ganger om dagen. Samboer driver ute m både veranda å bygger lekighet i kjeller så vi sitter mye å ser på alt han gjør hehe :) å nå er det endelig fint vær kan ikke sove da selv om jeg kjenner jeg viiirkelig kunne tenkt meg en hel natt søvn. Men kan ikke klage har ikke gått en mnd enda en gang.

❤gutt født 27/6❤

Back
Topp