Hodepiiiiiiiiiiiiine!!

Kraaka

Gift med forumet
De siste dagene har jeg gått med en konstant hodepine og det stråler nedover i nakken osv osv...... Er det ikke noe jeg kan ta eller gjøre???
Har ikke turt å ta Paracet eller Pinex!!

jeg har også mye hodepine gik til fysoterp,,, og fikk orden på muskelene det hjalp mye..

Jeg har hatt mye hodepine, og fikk beskjed av legen at jeg godt kunne ta en paracet når det var som verst.
Men, man trenger jo ikke tygge dem i tide og utide...

Er ikke noe godt nei, men det går over.

Takk til dere [:D]

Men det er håpløst med denne hodepinen ja.....[:@]

Jeg var og veldig plaget med hodepine mellom uke 9-ca 15. Var ikke så mye jeg kunne gjøre, tok en paracet hvis det ble alt for ille, og sambo maserte meg.

Paracet/pinex er omtrent det eneste vi gravide kan bruke. Du er i tolvte uke, så da er det iallefall ikke noen fare. Sjekk i allefall om paracet hjelper. En i ny og ned, tok jeg!

Fikk beskjed om at alle reseptfrie hodepine-tabletter med Paracetamol som virkemiddel var trygge.

Men de med Ibuprofen skal du IKKE ta (f.eks. Ibux)

jeg fikk også beskjed om akkurat det samme som fiorelina skriver[:)]

Spørs om ikke jeg må ty til en pille i dag..vil ikke, men jeg tro jaggu at jeg må..nå stuper jeg snart!! Får besøk av to venninner i dag også som ikke har vært hos meg på noen år så det er litt morro å være "oppegående"! hehe

det skjønner jeg godt, ta en paraset du, se om det hjelper, og kos deg med venninnner på besøk[:)]

Hehe..takk...Blir nok koselig!

Jeg var plaget med skikkelig hodepine en periode, legen ga meg Paralgin Forte å sa at det ikke var noe problem, men jeg tror ikke at man alltid skal høre på legene - de kan være flinke til å skrive ut medikamenter[:-][&o]

Back
Topp